XxGunJohnXx Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Dette spælle må tæstes!!! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 De som klager på prisen glemmer det jeg mener er den største fordelen med at man må betale relativt mye for spillet, man unngår hackere. Det er lite fristende å hacke hvis man må betale 400 kroner hver gang man blir tatt. Selvfølgelig stopper det ikke hacking helt, men det hjelper veldig. Blizzard har også sagt at de kommer til å ha en veldig streng hacking policy i overwatch, noe jeg mener er veldig bra. Største problemet jeg har med spillet er tick raten på 20. Virkelig blizzard? Begynner allerede å bli lei av å bli hooket gjennom vegger av roadhog. (Blizzard HQ) How should we stop hackers, (random office dude) I KNOW! we charge more for the game !! Brilliant ! Lol hør på deg selv man. Det er flere andre tilfeller jeg vet om hvor en konto koster penger slik at drittfolk med mer fritid enn vett og kroner ikke kan masseprodusere kontoer de bruker for å ødelegge for folk. Sier seg selv at det lukes ut ugress, man hører jo stadig skrekkhistorier om folk som kjøper seg 10-20 kopier av Counter-Strike Global Offensive når det er på tilbud til en slikk og ingenting. Gjør det samme med et spill som koster 400,- og du har mye mer å tape plutselig. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Helt greit drop inn spill som jeg kan bruke tid når det passer sånn. Helt grei underholdning for hva det er. Ganske enkelt morro. Så får andre spill gjøre andre ting. Akkurat i dag står dette som nummer to etter Mech Warrior Online. spiller man mechwarrior online enda? jeg pledga og spilte i mange mnd i alpha/beta. var morsomt som f Ja, jeg spiller det en del og er vel Tier 1 straks nå. Synes det er morro, men kunne tenke meg at de skalerte det opp litt fremfor å fortsette i retningen Arcade shooter slik de gjør nå. Mer av retningen Living Legends i størrelse og form, men med alt som er bra med MWO. Men, som vanlig sikter man seg inn på casual markedet med de store massene som mål, og da må det være simpelt, det må være glatt, og det kan ikke kastes bort tid på planlegging og taktikk... Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Cheater du en gang blir du bannet og mister tilgang til spillet. Brukeren din blir slettet fra spillet og det er game over. Det har også blitt rapportert at om man prøver å legge inn en annen kopi blir denne også bannet etter noen timer. Selv VPN var vrient å få igjennom. Blizzard har slettet 1500 spill i Kina i første bølge mot cheatere, de har en nulltoleranse. Jeg er ikke fan av denne typen spill, men jeg ser at dette er noe av det råeste grepet mot cheating jeg har sett. http://www.pcgamer.com/overwatch-cheaters-are-having-a-hard-time/ Les og rejoice Lenke til kommentar
Svar Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Cheater du en gang blir du bannet og mister tilgang til spillet. Brukeren din blir slettet fra spillet og det er game over. Det har også blitt rapportert at om man prøver å legge inn en annen kopi blir denne også bannet etter noen timer. Selv VPN var vrient å få igjennom. Blizzard har slettet 1500 spill i Kina i første bølge mot cheatere, de har en nulltoleranse. Jeg er ikke fan av denne typen spill, men jeg ser at dette er noe av det råeste grepet mot cheating jeg har sett. http://www.pcgamer.com/overwatch-cheaters-are-having-a-hard-time/ Les og rejoice I guess you can say it is High Noon for cheaters Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Hvordan er det i WoW for tiden? Når jeg spilte var det botting overalt. Har de løst dette der også, eller er dette noe de har lagt inn fra starten av i Overwatch for eksempel? Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 6. juni 2016 Del Skrevet 6. juni 2016 Hvordan er det i WoW for tiden? Når jeg spilte var det botting overalt. Har de løst dette der også, eller er dette noe de har lagt inn fra starten av i Overwatch for eksempel? Tror det er lite fordi det ikke er noe å tjene på det. Levels er meningsløst for annet enn at du får en lootbox som inneholder ting du ikke kan selge til andre. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Er de et sånt multiplayer mase spill eller er det singeplayer også? Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Dette spillet er som sex, bare uten alt sølet. Dama liker sølet så det er det som er kult hehe Lenke til kommentar
Svar Skrevet 11. juni 2016 Del Skrevet 11. juni 2016 Er de et sånt multiplayer mase spill eller er det singeplayer også? Bare multi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå