Gå til innhold

EVGA FTW og SC 1080 kort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da går jeg for FTW edition, får bare håpe det ikke går alt for lenge føre den lanseres

Så egentlig litt på Asus Strix også, men har hatt endel forskjellige kort oppigjennom, og er veldig fornøyd med EVGA kortene, så det er grunnen til at jeg ønsker EVGA kort

 

Edit: så flere bios chip er et pluss? Trudde egentlig superclocked var best men tok feil der da ?

Endret av lasse_hansen87
Lenke til kommentar

da går jeg for FTW edition, får bare håpe det ikke går alt for lenge føre den lanseres

Så egentlig litt på Asus Strix også, men har hatt endel forskjellige kort oppigjennom, og er veldig fornøyd med EVGA kortene, så det er grunnen til at jeg ønsker EVGA kort

 

Edit: så flere bios chip er et pluss? Trudde egentlig superclocked var best men tok feil der da

eVGA 1080  FTW ligger allerede ute for salg noen plasser :)

Lenke til kommentar

Jeg så det. La inn en bestilling på DustinHome jeg da, på FTW kortet. Blir spennende å se hva clock hastigheten er på dette kortet.. Vurderte sterkt SC kortet fra EVGA først, men endte nå som sagt opp med FTW

Evga SC er referansekort med evga sin kjøler. FTW er som sagt annen pcb med 2x 8pin og større vrm.

Lenke til kommentar

 

Jeg så det. La inn en bestilling på DustinHome jeg da, på FTW kortet. Blir spennende å se hva clock hastigheten er på dette kortet.. Vurderte sterkt SC kortet fra EVGA først, men endte nå som sagt opp med FTW

Evga SC er referansekort med evga sin kjøler. FTW er som sagt annen pcb med 2x 8pin og større vrm.

 

 

Og dette er positivt håper jeg? ;) hehe, bestilt er det ihvertfall

Lenke til kommentar

 

 

Som de andre sier, gå for FTW versonen uten tvil.

Ser ut som om Gigabyte gaming Extreme 1080 er i samme gate som FTW. Så det er sagt :p

Angrer nok ikke for at jeg gikk for EVGA FTW, liker egentlig ikke andre fabrikat enn EVGA :p kall meg gjerne sær, hehe..
Du er sær ^^,

Jeg er bare spent på tempen på dette kortet. Er den lav nok til å unngå trottle, kjøper jeg det kanskje og :p

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

 

 

 

Som de andre sier, gå for FTW versonen uten tvil.

Ser ut som om Gigabyte gaming Extreme 1080 er i samme gate som FTW. Så det er sagt :p
Angrer nok ikke for at jeg gikk for EVGA FTW, liker egentlig ikke andre fabrikat enn EVGA :p kall meg gjerne sær, hehe..
Du er sær ^^,

Jeg er bare spent på tempen på dette kortet. Er den lav nok til å unngå trottle, kjøper jeg det kanskje og :p

 

 Du visste kanskje at Maxwell starter første throttlingnivå fra 70 grader? I følge tester "trottler" ikkje evga sc med referanse pcb og ACX 3.0 kjøler noe som helst på stock hastighet. Virker ikkje som om det gjør det i overklokket tilstand heller.

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Som de andre sier, gå for FTW versonen uten tvil.

Ser ut som om Gigabyte gaming Extreme 1080 er i samme gate som FTW. Så det er sagt :p
Angrer nok ikke for at jeg gikk for EVGA FTW, liker egentlig ikke andre fabrikat enn EVGA :p kall meg gjerne sær, hehe..
Du er sær ^^,

Jeg er bare spent på tempen på dette kortet. Er den lav nok til å unngå trottle, kjøper jeg det kanskje og :p

Du visste kanskje at Maxwell starter første throttlingnivå fra 70 grader? I følge tester "trottler" ikkje evga sc med referanse pcb og ACX 3.0 kjøler noe som helst på stock hastighet. Virker ikkje som om det gjør det i overklokket tilstand heller.
Nei det var jeg faktisk ikke klar over. Mitt har aldri vært over 65C, så det er vel grunnen ^^,

Jeg er opptatt av at jeg kjøper et kort med kjøler på som tåler overklokk uten å trottle kortet.

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...