Axefjord Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Har en gammel pc liggende som skal funke til nedlasting og surfing, samt kanskje noen gamle spill i 2d. Problemet er at etter 5 minutter kan man ikke klippe ut\kopiere filer, åpne media player ol. Ifølge ram-defrag har jeg over 50% av minnet ledig. Jeg kan likevel start backpacker 3... Hva kan være feilen? Hva kan jeg ellers gjøre for å forbedre ytelsen? Å oppgradere er ikke intressant, da kjøper jeg heller en ny pc :gretten: Pc'en består av: p2 350mhz 192mb sdram savage 4 "3d-kort" ukjent hovedkort Takker på forhånd for svar :-) Endret 23. november 2003 av blackninja Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 En kjapp formatering? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Viktig opplysning mangler: Hva slags OS? Win98? Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 Symptomene kan tyde på virus eller annet utøy: 1. Kjør først Housecall for å utelukke virus, ormer osv. 2. Kjør så Ad-aware for å renske ut spyware, dialers osv. 3. Kjør til slutt Spyboot for å se om denne finner noe som de ovenfor ikke fant. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Housecall, Norton og alt annet måtte gi tapt for de ormene jeg fikk inn i pc'en !!! Housecall fant de ikke, norton ville ikke installeres og patchene fra windows virket ikke Måtte inn i regedit i sikkerhetsmodus for å kunne slå de av. Tror de fortsatt ligger på harddisken! mdm32, scvhost, svchos1 + noen til !!! Verste jeg har vært borti Lenke til kommentar
dvn Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Ville tatt en format og lagt inn 98 på nytt. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Ville tatt en format og lagt inn 98 på nytt. Kjører faktisk win xp (såvidt) Går bra, bortsett fra at gta1 og lignende hakker... tror det skyldes 3d-kortet (savage4), men det er vanskelig å finne drivere Bruker nå win standard drivere. Rart at de er så crappy. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Liten disk/partisjon og ikke plass til swapfile...? Lenke til kommentar
NAmE Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg ville prøvd Stinger.exe fra McAfee. Et Virus removal tool som finner det meste, blant annet virus som Norten etc. "overser"/ikke finner. Har hatt STOR hell med det og det har løst problermer for mange jeg kjenner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå