Gå til innhold

Z2 - skjermen er knust, ingen touch - Ta backup?

Anbefalte innlegg

Hei. 

Var så uheldig å miste min z2 i asfalten i går (40cm fall), hvor skjermen knuste og touch forsvant. Jeg kan se hele skjermen, men den er sprukket opp godt. 

Uansett, jeg skulle gjerne tatt backup av noen småting som jeg ikke får ut gjennom utforskeren når jeg kobler til telefonen EDIT: Når telefonen er låst får jeg heller ikke tak i telefonen gjennom utforskeren.. Utfordringen er at "USB debugging" ikke er aktivert. Jeg vet jeg aktiverte dette flere ganger tidligere (men instillingen har blitt resatt ved oppdateringer).... Uansett hadde det vært genialt å få tak i det lille jeg trenger...

Google foreslo å flashe ny recovery, men telefonen min kan ikke gå inn i "recovery mode." 

Noen som sitter med noen ideer?

EDIT: Jeg ble nylig gjort oppmerksom på at OTG-kabler er en mulighet for å få skrevet inn passord og hentet ut filene mine. Kjøper en slik i morgen og forsøker på nytt.

Endret av steinrawr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går fint ann å koble til en mus ved hjelp av en overgang. en får da en musepeker og kan klikke i vei på samme måte som hvis du hadde trykket med fingeren. Jeg gjorde det da skjermen på min Z2 tok kvelden her for ikke så lenge siden. 

post-1713-0-17978900-1464517617_thumb.jpg

Endret av ilpostino
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...