steinrawr Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 (endret) Hei. Var så uheldig å miste min z2 i asfalten i går (40cm fall), hvor skjermen knuste og touch forsvant. Jeg kan se hele skjermen, men den er sprukket opp godt. Uansett, jeg skulle gjerne tatt backup av noen småting som jeg ikke får ut gjennom utforskeren når jeg kobler til telefonen EDIT: Når telefonen er låst får jeg heller ikke tak i telefonen gjennom utforskeren.. Utfordringen er at "USB debugging" ikke er aktivert. Jeg vet jeg aktiverte dette flere ganger tidligere (men instillingen har blitt resatt ved oppdateringer).... Uansett hadde det vært genialt å få tak i det lille jeg trenger... Google foreslo å flashe ny recovery, men telefonen min kan ikke gå inn i "recovery mode." Noen som sitter med noen ideer? EDIT: Jeg ble nylig gjort oppmerksom på at OTG-kabler er en mulighet for å få skrevet inn passord og hentet ut filene mine. Kjøper en slik i morgen og forsøker på nytt. Endret 29. mai 2016 av steinrawr Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 (endret) Det går fint ann å koble til en mus ved hjelp av en overgang. en får da en musepeker og kan klikke i vei på samme måte som hvis du hadde trykket med fingeren. Jeg gjorde det da skjermen på min Z2 tok kvelden her for ikke så lenge siden. Endret 29. mai 2016 av ilpostino 1 Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 31. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2016 Endte med OTG-kabel fra Clas ohlson til 79.- funka som en drøm med mus. Fikk henta alt jeg brydde meg om, og tatt en factory reset før jeg leverte den fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå