Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Nymalt... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Rekkverket du mener? Veggen ser da hvit ut, i alle fall ikke mørk grå .. Koselig nå når vi får lov å sitte ute igjen. Vakre dager på vestlandet for tiden. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Rekkverket du mener? Veggen ser da hvit ut, i alle fall ikke mørk grå .. Koselig nå når vi får lov å sitte ute igjen. Vakre dager på vestlandet for tiden. Tipper han mener bakgrunnen, Helene. Roar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Kanskje er det speilingen som bærer bildet. Hvem vet - kanskje bommer jeg når jeg tenker at jeg ville kutte vekk den øverste "knappen" på parasollen og samtidig får litt mer luft mellom stripe i speilingen og øvre venstre hjørnet? Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Rekkverket du mener? Veggen ser da hvit ut, i alle fall ikke mørk grå .. Koselig nå når vi får lov å sitte ute igjen. Vakre dager på vestlandet for tiden. Tipper han mener bakgrunnen, Helene. Roar Å! Slik ja That makes sense. Litt for sein ute med kamera da, sånn det ofte er...dessverre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Takker for hyggelig og positive kommentarer - Helene og Roar !! Huset er blitt mørk grått , det går bedre frem av v3 v4 og v5 . Har gjort en ny beskjært versjon av v1 - v2 . Er fornøyd med fargen , nå kommer blomstene bedre til sin rett mot den nøytrale bakgrunnen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg