Gå til innhold

Lurer på å selge Samsung Galaxy S5 SM-G900F 16GB hvor mye kan jeg få?

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg lurer på å selge en av mobilene mine og gå tilbake til min trofaste nexus, men hvor mye kan jeg få for en pent brukt Samsung SM-G900F 16GB? Den har en lei luftboble under skjermen, men den er kun synlig når skjermen ikke lyser. Men det blir sikkert litt reduksjon i pris. Finner bare prisreduksjoner for riper og knust skjerm og sånn når jeg ser på Greenphones.no

Kjipt hvis det regnes som knust skjerm og blir 1500-2300 i reduksjon for å bytte hele skjermen da...

Redigert: Den luftboblen er litt synlig når lyset på skjermen er på også ser jeg... men ikke noe jeg legger merke til i hverdagen ihvertfall, da ingen farger eller lys "detter ut" der luftboblen er.

REDIGERT: Beklager, denne posten havnet i feil underforum... sånn går det når man poster i søvne...

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er luftboblen visuelt synlig, så bør vel det likestilles med en ripe i prisavslag.

Det er jo bare å prøve seg på pris. Priser på mobiler o.l. faller jo som en stein. Bare,fra en mobil ble lansert til den ble erstattett med ny modell, så sank nypris betraktelig.

Husker jeg kjøpte en Sony Z1 billigere ny i butikk enn mange forlangte på Finn. Dette ser jeg nå også,flere på Finn krever mer for telefonen enn den koster ny i butikk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Er luftboblen visuelt synlig, så bør vel det likestilles med en ripe i prisavslag.

Det er jo bare å prøve seg på pris. Priser på mobiler o.l. faller jo som en stein. Bare,fra en mobil ble lansert til den ble erstattett med ny modell, så sank nypris betraktelig.

Husker jeg kjøpte en Sony Z1 billigere ny i butikk enn mange forlangte på Finn. Dette ser jeg nå også,flere på Finn krever mer for telefonen enn den koster ny i butikk.

Hmm, takker :)

Håper det bare er ripe det regnes som for det er 300 kroner avslag hos greenphones.no

Da får jeg 1400 for den der, men lurer jo på om det er noen som gir mer enn greenphones... Jeg betalte 4999,- for den for et år siden. Original 2 ampere lader og øretelefoner følger med.

Men jeg må finne ut om alle appene mine funker på nexusen først... :)

Håper ikke det blir krøll med bankID på mobil igjen da, men jeg har jo fått ny bankID brikke nå så den burde jo holde noen år til nexusen er utslitt...

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Det er jo bare å prøve på Finn...

Litt utenfor, men noe å tenke på:

At priser faller fra lansering til ny modell overtar:

Sony Z1 compact kostet 4500 når den kom og kr 1500 når den ble solgt ut pga. nyere modeller. Så i løpet av litt over ett år falt prisen med 65% !! Så for over ett år siden, var det billigst for meg å kjøpe den telefonen ny enn mange krevde på Finn. På Finn er mange for optimistiske på pris når det er en feilfri telefon som selges.

Det er ofte at selgere på Finn krever mer for sin brukte mobil, enn hva som er nypris i butikk med garanti.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Det er jo bare å prøve på Finn...

Litt utenfor, men noe å tenke på:

At priser faller fra lansering til ny modell overtar:

Sony Z1 compact kostet 4500 når den kom og kr 1500 når den ble solgt ut pga. nyere modeller. Så i løpet av litt over ett år falt prisen med 65% !! Så for over ett år siden, var det billigst for meg å kjøpe den telefonen ny enn mange krevde på Finn. På Finn er mange for optimistiske på pris når det er en feilfri telefon som selges.

Det er ofte at selgere på Finn krever mer for sin brukte mobil, enn hva som er nypris i butikk med garanti.

Godt poeng at jeg ikke kan gi noen garanti når jeg selger siden jeg er en privatperson og det naturlig nok må gjenspeiles i prisen...  :)

Redigert: Jeg ser at ny ligger den BILLIGSTE prisen på 3999,-

Jeg får tenke hardt.

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Greenphones gir meg tusen kroner for den, synes ikke det er verdt det. Tror jeg beholder den. Men selger unna en del annet stæsj...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...