Geekeern Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Forsøkt å frigjøre litt plass for å oppgradere OS'et. Oppgraderingen blir ferdig lastet ned og installeringen er ferdig. Men så kommer jeg til oppstartsoppsett der jeg må velge språk og hvilken harddisk jeg ønsker å installere på. Jeg sitter fast der man velger diskstasjon å installere oppgraderingen på. Det står at det ikke er nok ledig diskplass. Men jeg kommer meg heller ingen vei for å frigjøre mer plass. Hva gjør jeg? jeg vil så gjerne tilbakestille mac'en til fabrikktilstand. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Format mac - Legg inn fra installasjonsdisk / enhet. Regner med du har tatt backup av alt som er essensielt på et annet lagringsmedie? Les selvsagt denne først : https://support.apple.com/en-us/HT204904 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. juni 2016 Del Skrevet 1. juni 2016 Dersom du får opp valget om harddisk er du på feil sted dersom du skal oppgradere... Da forsøker den å kjøre en ren installasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå