Fotoskrulla Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Skåla ved Fannefjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 En fin dag ved Fannefjorden idag, ja! Herlig "førsommerstemning"! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2016 En fin dag ved Fannefjorden idag, ja! Herlig "førsommerstemning"! Herlig dag!! Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Nydelig landskapsbilde , enhver skulle ønske å komme fra et slikt vakkert sted . Et virkelig stemningsfullt bilde . Mvh Alec Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Vakkert landskapsbilde - og barna "kom frem" i full størrelse 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Jo, kan godt forestille meg vesle Helene løpe barbeint i enga her. Fint utsnitt og komp. Lys, skarphet, farger og detaljer er det vel heller ingenting å si på? Roar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2016 Nydelig landskapsbilde , enhver skulle ønske å komme fra et slikt vakkert sted . Et virkelig stemningsfullt bilde . Mvh Alec Ja, det var skikkelig fint! Nå kommer ikke jeg fra denne garden altså, bare/så det er sagt. Takk for fin kommentar! Håper du koser deg i fineværet! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2016 Vakkert landskapsbilde - og barna "kom frem" i full størrelse To små gutter som koste seg i sommeren. Det var så idyllisk at jeg ble helt varm om hjertet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2016 Jo, kan godt forestille meg vesle Helene løpe barbeint i enga her. Fint utsnitt og komp. Lys, skarphet, farger og detaljer er det vel heller ingenting å si på? Roar Hehe! Ja jeg gjorde mye sånt når jeg var liten. Er jo heldig som vokste opp på landet. Takk så mye for at du titter innom og kommenterer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg