Sintdude Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Hva tenker dere om Yamaha yzf? Folk klager så mye på sittestilling osv. Noen erfaringer? Hvor stor må du være? Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Jeg har en 2010-modell, og er veldig fornøyd! Jeg har ikke lappen helt enda, men har kjørt rundt 3000 km på den der den lengste turen uten stopp var på vel 3 timer, og da var det greit å stoppe for å strekke på seg men samtidig kunne jeg kjørt et stykke til. Sittestillingen er som du forventer på en R-sykkel, men for meg som er 176 cm er det ikke like gale som jeg fikk inntrykk av. Jeg rekker ned til bakken med begge bena og vel så det, men det skal være sagt at jeg også har ganske lange ben. 1 Lenke til kommentar
Sintdude Skrevet 28. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2016 Jeg har en 2010-modell, og er veldig fornøyd! Jeg har ikke lappen helt enda, men har kjørt rundt 3000 km på den der den lengste turen uten stopp var på vel 3 timer, og da var det greit å stoppe for å strekke på seg men samtidig kunne jeg kjørt et stykke til. Sittestillingen er som du forventer på en R-sykkel, men for meg som er 176 cm er det ikke like gale som jeg fikk inntrykk av. Jeg rekker ned til bakken med begge bena og vel så det, men det skal være sagt at jeg også har ganske lange ben.Fattern mener at sittestillinga er f*cked på r syklene.. Er jo sant det han sier med at motardsykklene gir en mer oversiktlig sittestilling. Meeeen, nå er jeg blitt helt forelsket i yzf! Hvordan opplever du bykjøring med liggesykkel? Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 ....Fattern mener at sittestillinga er f*cked på r syklene.. Er jo sant det han sier med at motardsykklene gir en mer oversiktlig sittestilling. Meeeen, nå er jeg blitt helt forelsket i yzf! Hvordan opplever du bykjøring med liggesykkel? Jeg synes at bykjøring er helt greit, den største forskjellen mellom min yzf og ybr'en jeg kjører på kjøreskolen er at det er litt mer avslappende å sitte på ybr'en når man står og venter i f. eks et lyskryss. Du kan jo bringe frem at en yzf er 4-takt og bruker lite bensin i forhold til mange av to-takt motardsyklene (ikke wrx etc, den er 4-takt). Personlig ville jeg ikke byttet yzfen mot en motard, men nå har jeg bare prøvd en suzuki intruder, yzf og ybr. Lenke til kommentar
Sintdude Skrevet 28. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2016 ....Fattern mener at sittestillinga er f*cked på r syklene.. Er jo sant det han sier med at motardsykklene gir en mer oversiktlig sittestilling. Meeeen, nå er jeg blitt helt forelsket i yzf! Hvordan opplever du bykjøring med liggesykkel? Jeg synes at bykjøring er helt greit, den største forskjellen mellom min yzf og ybr'en jeg kjører på kjøreskolen er at det er litt mer avslappende å sitte på ybr'en når man står og venter i f. eks et lyskryss. Du kan jo bringe frem at en yzf er 4-takt og bruker lite bensin i forhold til mange av to-takt motardsyklene (ikke wrx etc, den er 4-takt). Personlig ville jeg ikke byttet yzfen mot en motard, men nå har jeg bare prøvd en suzuki intruder, yzf og ybr. Tusen takk for svar! Blitt mye klokere på sykkelvalget mitt men må prøve diverse sykkeltyper først Lenke til kommentar
Eventyrtid Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 (endret) ....Fattern mener at sittestillinga er f*cked på r syklene.. Er jo sant det han sier med at motardsykklene gir en mer oversiktlig sittestilling. Meeeen, nå er jeg blitt helt forelsket i yzf! Hvordan opplever du bykjøring med liggesykkel?Tusen takk for svar! Blitt mye klokere på sykkelvalget mitt men må prøve diverse sykkeltyper først Ja, det er ganske smart å prøve ut diverse sykler. Du burde prøvesitte en mt125 eller ktm duke, da du og din far kanskje kan møtes på midten med en slik. Du skriver også at du er blitt helt forelsket i yzf, så jeg vet ikke om det er enten eller for deg- motard eller yzf. Edit: skrivefeil Endret 28. mai 2016 av John9s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå