hean Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Lurer på om noen har noe erfaring med denne. Har nettopp kjøpt den i Signature Edition fra Elkjøp under Expert sin DnB kampanje. Får den ikke før 14. juni så jeg prøver å korte ned ventetiden litt her. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Har ikke erfaring med Signature utgaven, men har erfaring med den "vanlige" utgaven. Positivt: *Skjerm *Ytelse *Høyttalere Negativt: *Pekeplaten er ikke glatt nok etter min smak. *Tastene på tastaturet har kort vandring, noe som er uvant. *Ikke lett å mekke noe selv på maskinen. Totalt sett helt ok allround maskin. Du sier du har kjøpt den under expert sin kampanje hos elkjøp? Blander du ikke litt her? Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2016 (endret) Har ikke erfaring med Signature utgaven, men har erfaring med den "vanlige" utgaven. Positivt: *Skjerm *Ytelse *Høyttalere Negativt: *Pekeplaten er ikke glatt nok etter min smak. *Tastene på tastaturet har kort vandring, noe som er uvant. *Ikke lett å mekke noe selv på maskinen. Totalt sett helt ok allround maskin. Du sier du har kjøpt den under expert sin kampanje hos elkjøp? Blander du ikke litt her? Takker for svar... det jeg lurte mest på var tastaturet. Blander ikke nei... hadde egentlig bestemt meg for PC på Expert men skader jo ikke å ta en kikk på Elkjøp likevel. Når de spør om jeg trenger hjelp og jeg sier jeg er på jakt etter en PC men 99% sikkert har bestemt meg men kikke for sikkerhets skyld så gir de meg faktisk 20% de også på den PC-en jeg ville ha mot at jeg tok det på Cresco. Edit: Fikk denne for 10 400 kr: http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/ACNXG6HED009/acer-aspire-nitro-vn7-15-6-laptop-signature-edition Endret 29. mai 2016 av Nasciboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå