jan-otto Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Synes han har noen gode poenger her.. http://www.mobil.se/nyheter/kr-nikor/allt-som-r-fel-med-de-nya-toppmodellerna#.V0mpS8tsPqA Lenke til kommentar
okzalabim Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Ja, spesielt det med batteri størrelsen er skuffende i mange tilfeller. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 29. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2016 Byttet selv fra note 3 til z3 pga elendig batteri på note 3 for så og oppdage at bakglasset på z3 knuste bare du så stygt på den.. Kjøpte så lg g4 for å oppleve elendig batteri tid igjen så den ligger i skuffen som ubrukelig... Har brukt A7 (2016) noen mnd nå og det er faktisk en av de bedre telefonene jeg har hatt.. Venter og ser hva note 6 leverer kanskje den kan være noe... Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Var selv nære ved å velge S7 over HTC 10, men etter at jeg så S7 lagget i launcher og menyer, samt kom dårlig ut i denne droptesten ble det HTC 10. Men han har rett, uansett hvilken toppmobil man velger i dag må man inngå et kompromiss. Endret 30. mai 2016 av jornhd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 (endret) Byttet selv fra note 3 til z3 pga elendig batteri ... Som det skrives over her; Ingenting er perfekt, det blir alltid et kompromiss. Allikevel synes jeg for få produsenter tør å satse på modeller med unike egenskaper, som f.eks. Cubot H2 - som gir laaaaang batteritid. Endret 30. mai 2016 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå