Gå til innhold

Kan jeg bruke chili kontantkort for mobil i min mobilt bredbånd ruter?

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

REDIGERT: Nei vent nå litt... Mobilabonnementkalkulatoren til TEK.NO regner naturligvis ut forbruket jeg plotter inn i kalkulatoren, det er derfor det står "månedspris" på de forskjellige sms, mms og tale... Kan jeg bestille et kontantkort for mobil fra Chili og putte det i ruteren min, fylle på 250MB og la det stå så lenge jeg vil, uten at det blir månedlige kostnader? Eller må jeg også lade opp kortet med penger hver måned (forvirrende betingelser på siden til Chili mobil) mens datapakken blir liggende der til jeg bruker den opp?

Eller er det enklere og billigere (og mer redelig :) ) å betale Hello 50kr. I måneden for datatvilling?

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Om du skal ha noe tilsvarende dødt abonnement vil jo Chili være billigere. Ellers fant jeg dette på kundesidene deres:

Så lenge du har utgående trafikk og har ladet for minst 75,- de siste 9 måneder er ditt kort aktivt. Dersom det går 6 måneder uten at det har vært utgående trafikk vil ditt kort sperres. Det samme skjer dersom det ikke har vært ladet for minst 75,- i en periode på 9 måneder. Kortet kan gjenåpnes mot et gebyr innen 12 måneder er gått. Deretter slettes kortet og nummeret vil være tapt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-329093

Takker. Men nå finner jeg ikke igjen noen oversikt over ladepakkene på kontantkort hos chess, og spesielt ikke det der jeg så om 250MB ladepakke... :( Hjelp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...