Tedsu0 Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Jeg har ønske om og få webserver til og funke via mitt nettverk, Jeg har telenor adsl delt via "server" maskin med hjelp av standard internett connection sharing. Jeg har åpnet port 80. Jeg har prøve med div software uten nytte. Har du noen erfaringer du vil dele med meg sleng inn en kommentar. På forhånd takk! Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Apache er en konge utvei da.. Jeg deler internett og kjører web server og dill og dall på en server i alta... fungerer utmerket Linux...sier jeg bare.. takk for modemet.. det er jo überl33t i FreeBsd Lenke til kommentar
Klienten Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Da må du skifte fra Telehor til Nextgentel, neineinei Kaffelars, hva er det de driver med? (Det funker med iss da, bare å stille det inn riktig. Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Nei nei nei... KaffeLars da! Hva er det du driver med? Ja daaaa ville jeg ha brukt Internet Services Manager! med dette fine verktøyet fra MS kan du jo både FTP'e og HTTP'e... alt dette ved hjelp av fine produkter fra Bill! Vi driver vel ikke med 3dje parts progz gjør vi vel Klienten? Gå bak din fars rygg og bestill NGT! luuuurt.... og du Klienten: Hvorfor ike skryte av det fine 8MB ATI kortet i signaturen? _________________ GeForce2 pro 64DDR Athlon 1,2 @ 1,33 w/Taisol CGK760 392MB SDRAM AbitKT7A-raid 80GB WD + 60GB IBM Win2k! [ Denne Melding var redigert av: BeachDumb på 2002-02-26 01:22 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå