Yamato47 Skrevet 28. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 Er det noen som har tips om hva som er billigste måte å skaffe seg original legitim Windows 10 på, til ny selvbygd boks? Windows 8-nøkler selges til under 100 kr på ebay, for eksempel. Er det noen som har prøvd noe lignende? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 (endret) Hvem har sagt du må aktivere? Du mister noen funksjoner ved ikke aktivere. Men aldri opplevet maskinen slår seg av eller blir ustabil av den grunn. Ny selvbygd boks? Tenker du på ITX eller noe billig? Linux kan fungere der. Lisenser kjøpt på ebay eller cdkey.com er antakelig technet\Microsoft developer subscription\volumlisens så selv om de funger med aktivering så kan du oppstå problemer senere da jeg vil tro de selger nøkkelen flere ganger til antall brukere er oppbrukt. Så du kunne like godt lastet ned fra piratebay, eneste du slipper virus\spyware hvis du laster ned isoen fra microsoft. Er maskinen kjøpt fra Acer\HP\Dell\ Fujitsu\ Asus etc pleier det å følge med lisens med maskinen. Endret 28. mai 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 Jeg har kjøpt et par Win 10 Pro lisenser fra Kinguin etter tips fra et eller annet sted, tror det var forumet her. Faren er at de på et tidspunkt slutter å fungere fordi de har blitt solgt veggimellom, men har ikke hatt noen problemer foreløpig, og tatt prisen på Win 10 Pro i norge VS hva driten er verdt (aka burde fått betalt for det) så tar jeg sjansen. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 28. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 Det kan kanskje være billigere å se deg om etter en Windows 7- eller 8-lisens, da disse gratis oppgraderes til Windows 10, og med en gyldig lisensnøkkel, kan du laste ned Windows 10 direkte fra MS og installere med 7- eller 8-nøkkel uten å måtte installere det først og så oppgradere. Lenke til kommentar
covah Skrevet 28. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 Jeg har kjøpt et par Win 10 Pro lisenser fra Kinguin etter tips fra et eller annet sted, tror det var forumet her. Faren er at de på et tidspunkt slutter å fungere fordi de har blitt solgt veggimellom, men har ikke hatt noen problemer foreløpig, og tatt prisen på Win 10 Pro i norge VS hva driten er verdt (aka burde fått betalt for det) så tar jeg sjansen. Du har mest sannsynlig kjøpt en lisens som selger ikke har lov til å selge videre, noe som vil si at du har en ugyldig lisens. Du kunne like gjerne ha lasta den ned fra TPB. 1 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 28. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 Folk med piratinstallert (dazloader) versjon av Windows 7 ultimate (original MS ISO) har også fått gratis oppgradering til Windows 10 har jeg lest og sett, bare for å nevne det. Lenke til kommentar
lazyjacket Skrevet 28. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 http://www.kinguin.net/category/19429/windows-10-professional-oem-key/ Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 28. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 Piratwindows utgår. Takk for tips om kinguin. Mulig jeg sjanser på ebay. Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 28. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 Har fått Windows 7-nøkkel i PM, god stemning :-D Lenke til kommentar
oddi Skrevet 28. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 Du kan vel legge inn insider versjonen gratis. https://insider.windows.com/ Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2016 Du kan vel legge inn insider versjonen gratis. https://insider.windows.com/ De sluttet vel å ta i mot nye insidere da Win10 ble lansert. Så tror ikke du kan bruke den metoden noe mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå