Gå til innhold

Billig Windows 10 til ny boks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem har sagt du må aktivere? Du mister noen funksjoner ved ikke aktivere. Men aldri opplevet maskinen slår seg av eller blir ustabil av den grunn.

Ny selvbygd boks? Tenker du på ITX eller noe billig? Linux kan fungere der.

Lisenser kjøpt på ebay eller cdkey.com er antakelig technet\Microsoft developer subscription\volumlisens så selv om de funger med aktivering så kan du oppstå problemer senere da jeg vil tro de selger nøkkelen flere ganger til antall brukere er oppbrukt.

Så du kunne like godt lastet ned fra piratebay, eneste du slipper virus\spyware hvis du laster ned isoen fra microsoft.

Er maskinen kjøpt fra Acer\HP\Dell\ Fujitsu\ Asus etc pleier det å følge med lisens med maskinen.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Jeg har kjøpt et par Win 10 Pro lisenser fra Kinguin etter tips fra et eller annet sted, tror det var forumet her. Faren er at de på et tidspunkt slutter å fungere fordi de har blitt solgt veggimellom, men har ikke hatt noen problemer foreløpig, og tatt prisen på Win 10 Pro i norge VS hva driten er verdt (aka burde fått betalt for det) så tar jeg sjansen.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt et par Win 10 Pro lisenser fra Kinguin etter tips fra et eller annet sted, tror det var forumet her. Faren er at de på et tidspunkt slutter å fungere fordi de har blitt solgt veggimellom, men har ikke hatt noen problemer foreløpig, og tatt prisen på Win 10 Pro i norge VS hva driten er verdt (aka burde fått betalt for det) så tar jeg sjansen.

Du har mest sannsynlig kjøpt en lisens som selger ikke har lov til å selge videre, noe som vil si at du har en ugyldig lisens.  Du kunne like gjerne ha lasta den ned fra TPB.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...