joakimz Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Heisann, fikk prøve en Gear vr i går og likte det veldig godt. Det var jo for en samsung da. har prøvd og sett litt rundt men finner ingen gode som passer for iphone se. Er det noen som vet det har kommet noe som funker bra til iphone se? eller til pc.. eller er det kun samsung som har det beste ute nå? Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 (endret) Heisann, fikk prøve en Gear vr i går og likte det veldig godt. Det var jo for en samsung da. har prøvd og sett litt rundt men finner ingen gode som passer for iphone se. Er det noen som vet det har kommet noe som funker bra til iphone se? eller til pc.. eller er det kun samsung som har det beste ute nå? Samsung har det beste nå. Oppløsningen på iPhone er mye lavere enn på Samsung, og det finnes ikke noen dedikerte vr briller som gear vr på iPhone og software. Er faktisk bare ikke verdt å prøve. Endret 28. mai 2016 av SweetDollarTee Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 28. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2016 (endret) Heisann, fikk prøve en Gear vr i går og likte det veldig godt. Det var jo for en samsung da. har prøvd og sett litt rundt men finner ingen gode som passer for iphone se. Er det noen som vet det har kommet noe som funker bra til iphone se? eller til pc.. eller er det kun samsung som har det beste ute nå? Samsung har det beste nå. Oppløsningen på iPhone er mye lavere enn på Samsung, og det finnes ikke noen dedikerte vr briller som gear vr på iPhone og software. Er faktisk bare ikke verdt å prøve. Var det jeg tenkte meg ja.. da blir det ikke gear vr på meg med det første Endret 28. mai 2016 av joakimz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå