plankeby Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 MANpower blir vel litt feil (om du er fan av MAN busser).... ? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Aldri hørt om en bil med navn. Trudde det var en båt-greie. Jeg støtter forslaget om klassiske tyske navn ála Dieter, Helmut, Jürgen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Skal biler ha navn, nå? Båter har navn, men biler er "bare bruksgjenstander". Likevel: Jeg kaller den hvite Peugeoten min "Hvitløksbaguetten" fordi de er hvit og fransk. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) ... og jeg er bussjåfør. Ja, ser det - Olga Endret 4. juli 2016 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Skal biler ha navn, nå? Båter har navn, men biler er "bare bruksgjenstander". Likevel: Jeg kaller den hvite Peugeoten min "Hvitløksbaguetten" fordi de er hvit og fransk. Har du sett Gone in 60 seconds? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Der har alle bilene et navn. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 (endret) Beklager. Jeg er stolt eier av Peugeot Speedfigh, Peugeot 406 og Peugeot 407, og fullstendig i utakt med populærkulturen, Hva har jeg gått glipp av? Endret 4. juli 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Gone in 60 second burde være pensum på skolen.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Gone in 60 seconds (nyinnspillingen) er elendig. Har ikke sett originalen. Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Her har det gradvis blitt mer og mer vanlig å oppkalle bilen sin etter den forrige eieren. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Har trådstarter bestemt seg for noe?? Nå har det gått uker siden forespørselen. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Han er sikkert ute og kjører ... Lenke til kommentar
Enhjørningen Skrevet 19. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2016 Helt rett.. Ute og kjører :L Nei.. Sliter enda med og finne det perfekte navn.. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Her har det gradvis blitt mer og mer vanlig å oppkalle bilen sin etter den forrige eieren. This. Kall bilen for Matthias Müller. Endret 20. juli 2016 av Pliscin Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. juli 2016 Del Skrevet 20. juli 2016 (endret) Hvis det er en få år gammel bruktbil fra før Dieselgate-skandalen ble avslørt, kan den heller hete Martin Winterkorn. I dette tilfellet er den helt ny og elektrisk, så da bør den ikke oppkalles etter noe slikt. Siden den er tysk, foreslår jeg følgende navn: Lederhosen Sauerkraut Bratwurst schweinhund Endret 20. juli 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå