akelbo Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Hello Games flytter lanseringsdatoen til august for å finpusse på spillet.No Man’s Sky er offisielt utsatt Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Glimrende. Alltid en god ting når folk bruker den tiden som er nødvendig for at produktet som slippes faktisk er ferdig og ikke fremdeles en beta, som blir mer og mer vanlig. 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 (endret) I prinsippet enig med deg Belfaborac, men PS4 som plattform muliggjør etterfiksing. Men, dersom det er virkelig store feil med et produkt, så kan jeg forstå at ting holdes tilbake. Ingenting var som spill til gamle konsoller som Commodore 64 og eldre Playstationgenerasjon uten nettverk og den moderne muligheten for å feilfikse ting. Da ble spill som regel skikkelig kodet, for ellers så ville det straffe seg og være nesten uopprettelig. Husker et dårlig kodet Commodore 64-spill, selv om det var sjeldent å oppleve bugs der. Når opplevelsen i Commodore 64 ble lik som om man brukte Windows 3.11 (les: freeze), så blir det et ubrukelig produkt. Endret 28. mai 2016 av G Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 (endret) Sant nok, det meste var bedre før (ref: bestefar). Jeg husker ingen bugs el.l. fra tiden da jeg eide en ZX Spectrum, men på den annen side var det plenty problemer å finne på Oric-1. Naturlig nok forsåvidt, siden jeg der måtte programmere det meste selv og aldri helt ble noen kløpper på Basic. Endret 28. mai 2016 av Belfaborac Lenke til kommentar
Jaqoby Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Setter pris på at de finpusser det, men 22 juni er jo starten av/midt i sommerferien. Ved å slippe det ut 10. august tror ihvertfall jeg at de vil miste en hel haug med spillere som ikke har tid til å spille. 1 Lenke til kommentar
Slyr Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Klokt valg. Lær av Blizzard. Deres beta-versjoner er jo mer velpolert enn mange spill etter titalls patcher. *kremt* battlefield, EA Dice, se og lær! Lenke til kommentar
Forked Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Er det bekreftet utsatt til PC Og? Steam sier fortsatt 22. juni her. Alt jeg finner av info nevner kun PS4. Jeg antar jo at det er utsatt til PC og, men det hadde jo vært greit om det ikke var det og. Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Flott. Flere utviklere og publiserere (er det et ord?) burde gjøre slikt. Man må slutte med de fiasko utgivelsene av spill. Når et spill skal lanseres, så skal det være så perfekt som bare mulig. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Veldig bra. Det har blitt en altfor stygg trend å gi ut spill som ikke er ordentlig ferdige, fordi det er så lett å tenke at "det er jo bare å patche det". Når du gir ut et spill som folk betaler for, så skal det være en ferdig, fullverdig spillopplevelse. Så tommel opp for avgjørelsen, og da er det bare å smøre seg med tålmodighet litt til. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Utsettelser er bra, men ikke alltid et godt tegn. Noen ganger betyr "vi må finpusse spillet" egentlig "vi har noen game-breaking bugs vi sliter med å bli kvitt", for det slippes jo også spill som selv etter utsettelser ikke kan anses som ferdige. Hva som er tilfellet denne gangen får tiden vise. Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Når spill utsettes på grunn av problemer får man stort sett vite på forhånd hvor bikkja ligger begravet. Om ikke utvilker er ærlig på det, så kommer det stort sett frem likevel. Har ikke hørt tale om problemer med No Man's Sky så jeg tviler, men det er selvsagt mulig at de er bedre på å holde på ubehagelige hemmeligheter enn de fleste. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Flott. Flere utviklere og publiserere (er det et ord?) burde gjøre slikt. Man må slutte med de fiasko utgivelsene av spill. Når et spill skal lanseres, så skal det være så perfekt som bare mulig. Utgivere er nok ordet du ser etter. Lenke til kommentar
Derek Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Glimrende. Alltid en god ting når folk bruker den tiden som er nødvendig for at produktet som slippes faktisk er ferdig og ikke fremdeles en beta, som blir mer og mer vanlig. Watch Dogs spillet ble også utsatt opp til flere ganger. Og det gjorde ikke spillet merkverdig bedre av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå