Mads2 Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Hei Jeg så en annonse på Finn.no som jeg hadde lyst til å kjøpe, og avtalte med selger med pris og at han skulle sende. Han hadde akkurat komt hjem fra nordsjøen, da er han hjemme ca 4 uker. Vi avtalte at jeg skulle overføre på Vipps. Jeg spurte han om det var det riktige mobil nr, det sa han at det var. Da sendte jeg pengene. Etter en uke hadde jeg ikke fått noe. Jeg spurte han om han hadde sendt, men han svarte ikke. Etter noen dager igjen spurte jeg på facebook melding til han, men han har ikke svart. Nå er det gått over to uker uten at han har svart om han har sendt, tviler på det. Hva skal jeg gjøre for å evt kreve tilbake pengene, anmelde? Var 2600 kr, så var en del. Setter pris på all hjelp! Her er screenshots som vedlegg Lenke til kommentar
Strato Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Du regner med å ha blitt "svindlet". Fordelen din er jo at du har nok info om personen til å opprette en anmeldelse. Ulempen er at slike saker ofte blir henlagt fordi de nedprioriteres. Kan anbefale finns betalingsgaranti til neste gang. Da skjer ikke slikt. Du kan jo alltids møte opp på døra til karen og be om å få utlevert varene direkte. Dersom det er mulig for deg. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 "Varorna først, alltid varorna først..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå