SSX Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Jeg har altså klart å slette minnekortet på min S7 edge. Det begynte med at jeg først fikk beskjed om at "Galleri har stoppet" da jeg skulle inn og ordne med noen bilder. Dette gjentok seg, og jeg restartet telefonen. Da den hadde startet opp igjen, gikk jeg direkte inn i Galleri igjen, og trykket på den mappa jeg skulle åpne. Mens jeg trykker på den, restarter telefonen igjen av seg selv, og når jeg så omsider kommer inn i galleriet igjen, er den bildemappa borte. Det samme er apper som var lagret på minnekortet osv. Jeg aner ikke hvordan jeg har klart å få til dette, jeg fikk ingen advarsel eller noe. Jeg tar ganske mye bilder, og ja.. det er en stund siden forrige sikkerhetskopi. Ergo er det utrolig mye bilder borte, pluss mye mer. Når jeg kobler telefonen til PC sier også den at mappa er tom når jeg går innpå. Dette er bare utrolig frustrerende. Finnes det noen som helst måte å klare å få fram bilder og filer igjen, eller er de tapt for alltid? Noen som vet? Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 photorec er ein god løsning! Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Jeg har ingen anelse om hva du skal gjøre, men jeg har ihvertfall automatisk opplasting til OneDrive hver gang jeg tar et bilde. Men så driver jeg ikke og tar hundre bilder om dagen slik som folk gjør... Bare et tips til hva du kan gjøre siden du tydeligvis ikke har rutiner på sikkerhetskopiering av det som betyr så mye for deg som bildene dine. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 tror denne er bedre en photorec? https://drfone.wondershare.com/android-data-recovery.html lagd av de samme folka, men spesielt myntet på android evt kan du sende inn til IBAS men da blir det 10k pluss/minus tipper jeg (tipper egentlig, eneste jeg vet er at det koster ca 5k for å ta en preliminær diagnose) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Recuva kan ofte finne igjen mye hvis det gjøres via PC. 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Første du burde gjøre er vel å ta ut minnekortet å plugge i en pc å se om filene er der. Ellers kan jeg annbefale å ha google photos installert på telefonen. ubegrenset gratis backup av bilder og video i skyen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 (endret) Få kortet inn på en pc og kjør recuva (som er gratis) i deep scan modus, da gjenoppretter du det meste. Edit: appene kan du bare installete på nytt. Endret 28. mai 2016 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
SSX Skrevet 28. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2016 Tusen hjertelig takk for hjelp og tips om programmer! Jeg har nå fått gjenoppretta de fleste bildene, og har fått lagret de på både ekstern harddisk og i skyen. Har egentlig en slags rutine på det med sikkerhetskopiering, men nå hadde jeg slurva litt. Lesson learned. Igjen tusen takk, veldig glad for at jeg klarte å redde de! Sånn et lite ekstraspørsmål til slutt - jeg ser at noe av minnekortet er brukt, selv om det viser at det er tomt både via mobil og pc. Hadde i tillegg til bilder lagret en god del apper der (som jeg nok må innstallere på nytt, ja) og Spotify spillelister etc. Dette får jeg ikke gjenoppretta, og det er ikke noen krise heller. Men er det lurest å formatere minnekortet før jeg tar det i bruk igjen? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Men er det lurest å formatere minnekortet før jeg tar det i bruk igjen?Ja. Og gjør det i telefonen. 1 Lenke til kommentar
Werfkjl Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 (endret) Jeg tror ikke de data slettet kan gjenopprettes , kanskje du kan ha en prøve for slike gjenopprettingsverktøy som dr Fone, Mobile Recovery Endret 15. august 2016 av Werfkjl Lenke til kommentar
Shehab Skrevet 9. mars 2018 Del Skrevet 9. mars 2018 (endret) Jeg vil anbefale det profesjonelle verktøyet MobiKin Doctor, du kan installere Android-versjonen for å gjenopprette dataene dine på PC. Siden dataene dine ble lagret på minnekort, trenger du bare å bruke Android SD-kortgjenoppretting Endret 12. mars 2018 av Shehab Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå