Taake89 Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Siste stedet jeg ville tatt datingtips ifra er ett annonymt nettforum i alle fall.. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Kanskje ikke perfekt, men man må velge en av to onder iblant. Jeg hadde følt meg som en douche om jeg ikke hadde sagt noe. Joda, der er jeg enig. men syns uansett det er helt ok å spørre. Da spør man jo på noenlunde samme måte og ikke nødvendigvis rett fram. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Det er typisk at damer flørter som bare det og én time senere når de har fått nok bekreftelser så forteller de at kjæresten kommer og henter de etter hvert. Min erfaring er av samme art. Jenter virker til å ha et større behov for oppmerksomhet fra andre av det motsatte kjønn. Jeg opplever også at jeg får mye mer oppmerksomhet fra jenter på byen når de vet at jeg er i forhold. Jeg har gjentatte ganger opplevd at jenter blir påtrengende når jeg er med kjæresten på byen og jeg er aldri oppsøkende eller oppfører meg inviterende når jeg er ute. Jeg antar det må ligge i at noen jenter regner med at en type som allerede har dame må være et bedre emne enn de som er single. Noen andre som opplever det samme? Altså at man tydeligvis blir mer attraktiv når man er opptatt? Tilbake til emnet så har nok flere sagt som jeg mener; det er subjektivt. Min utkårede føler seg nok fort truet og siden jeg respekterer henne så holder jeg avstand fra jenter på byen. Jeg har uansett lite å snakke med damer om og aller minst når jeg er brisen og ute for å ha det gøy (dvs synge til live musikken siden jeg får på magisk vis dritbra sangstemme etter en 10 pakning med pils ) Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Det er typisk at damer flørter som bare det og én time senere når de har fått nok bekreftelser så forteller de at kjæresten kommer og henter de etter hvert.Derfor - hvis jeg selv er singel, og er ute etter å finne meg ei dame, og jeg oppfatter at jeg og den aktuelle dama har god kjemi, så spør jeg ganske enkelt om hun er singel. Det er direkte, og det viser intensjon. Hun kan ikke lenger late som at hun ikke er klar over hva som skjer, og jeg får vite det jeg trenger raskere enn å sitte og vente på at hun plutselig skal "huske" at hun har type. Jeg opplever også at jeg får mye mer oppmerksomhet fra jenter på byen når de vet at jeg er i forhold. Jeg har gjentatte ganger opplevd at jenter blir påtrengende når jeg er med kjæresten på byen og jeg er aldri oppsøkende eller oppfører meg inviterende når jeg er ute. Jeg antar det må ligge i at noen jenter regner med at en type som allerede har dame må være et bedre emne enn de som er single. Noen andre som opplever det samme? Altså at man tydeligvis blir mer attraktiv når man er opptatt? Det kan også være at du selv oppfører deg annerledes. Dersom du vet at du ikke er ute etter å finne deg ei dame, så er du mer tilbakelent og fokusert på å ha det morsomt der du er, med de du er sammen med, fremfor å scoute rundt etter ei stakkars jente som sitter alene ved bordet sitt fordi venninna akkurat gikk på dass. I tillegg kan det være at når jenta vet at du har dame, så ser hun ikke på deg som en trussel. På samme måte som at jenter typisk sett liker å ha en homofil venn. Han biter ikke. Han prøver seg ikke. Kanskje hun tester om du kan fylle den rollen, og kanskje hun synes det er morsomt å erte deg fordi hun vet at du ikke kan "bite" tilbake. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Det du trenger er å snakke med kjæresten din om hva som er greit for henne. Spiller ingen rolle hva alle andre mener, det er henne du er sammen med. Spiller ingen rolle hva kjæresten mener er greit. Begge parter i et forhold burde gjøre som de vil og ikke endre på hvordan man er bare fordi den andre parten er usikker på seg selv. Ingen har rett til å bestemme over en annen bare fordi man er sammen. Man gikk inn i dette frivillig. Alt innenfor rimelighetens grenser da. Man skal ikke visne bort bare fordi man er i et forhold. 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 I ett forhold lever man sammen. Ergo tar man hensyn til partneren, ikke gjør som man vil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå