Belfaborac Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Gitt den generelle kvaliteten/absurditeten på trådene her så føler jeg vi behøver denne også. Kjør debatt! 6 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Isåfall er jeg skuffet over at Apollo-programmet tok med steinprøver tilbake, og ikke Jarlsberg-prøver! 1 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 "Steinprøvene" kom fra bakhagen til en vaktmester i NASA og osten er forlengst spist opp. Sies det. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Er 2016 året diskusjon.no velger å legge ned Religion, filosofi og livssyn subforumet? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Dette er ikke spørsmålet som er viktig. Alle veit at månen er laget av ost. Det er udiskutabelt. Det som derimot er spørsmålet er om det er Jarlsberg eller Gouda! Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 Det er selvsagt en utsøkt langtidsmodnet, upasteurisert Farmhouse Cheddar. Er 2016 året diskusjon.no velger å legge ned Religion, filosofi og livssyn subforumet? Så heldige er vi nok ikke. Jeg skulle bare ønske man kunne stenge enkelte kategorier ute fra oppdateringslisten, slik at de verste idiot-temaene ikke til stadighet gir meg vondt i netthinnene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Det heter ikke gulost, det heter hvitost ... Debatten er kjørt for lenge siden! Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Gitt den generelle kvaliteten/absurditeten på trådene her så føler jeg vi behøver denne også. Kjør debatt! Du skulle postet i Politikk og Samfunn. Da kunne du poengtert at månen var en hvit ost, ikke gul, men at vi er under en prosess hvor invasjoner og ostemord vil resultere i brunost om 20 år. 2 Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Jeg liker virkelig ikke G35, og jeg tror månen er enten en emmentaler eller en edamer. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 (endret) Wallace and Gromit bevsite at det var ost, men de fant ikke ut hvilken type. Se ca 13.00 - 14.00 her. Beviskravene er visstnok ikke helt de store i denne delen av forumet. Endret 30. mai 2016 av Simen1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 (endret) Hva er en ost? Hva skjer om man er fargeblind? Er det mulig at månen består av mer enn EN ost (hva nå ost måtte være)? Eventuellt bør vel noen påpeke at det ofte ser ut til å være mindre enn EN ost? Hvem spiste av osten? Endret 28. mai 2016 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
SirOas Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Haha, finnes det noen som enda tror på ost? Ost er en fantasi sultne mennesker diktet opp for å komme igjennom dagen, metalldetektoren har selvsagt vist oss at noe slikt som ost ikke eksisterer. Eller som Dawkins sier det: “We are all acheesist about most of the cheeses that humanity has ever believed in. Some of us just go one cheese further.” 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Så har man jo bekreftelsene fra astronauter, om enn disse har blitt dysset ned senere. Is the Moon made out of green cheese?No, it's American cheese.— Bill Anders, Apollo 8, after splashdown, while the first humans to travel to the Moon waited to be picked up out of the ocean, someone called from the ship or the helicopter asking is the Moon made of green cheese, 27 December 1968 Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 28. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2016 Godt at folk er oppdaterte på og stiller betimelige spørsmål om viktige tema! Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Månen er en oschst - bare når den er full! Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Som jeg har forstått det, er månen egenlig en flat tortilla med oste overflate, og gud pleier å brette tortillaen ettersom hvilken side han prøver å steke i sollyset. Litt som når du lager en pizza, og bretter den til å bli en innbakt pizza. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 Calzone En halvmåne ser ut som en calzone. En calzone er en brettet pizza. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå