Toketorp Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Syrinhaugen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 fargerikt utsnitt dette. Ikke mye å sette negativfingeren på her. Om jeg foreslår en bortskjæring av busken inntil venstre ramme så er vel også det en sak for herrene Smaken og Baken. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Flott bilde, men et ørlite kutt på høyrekanten skulle vært gjort...ser du det? Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 28. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2016 Flott bilde, men et ørlite kutt på høyrekanten skulle vært gjort...ser du det? Takk for kommentarer, enig at et lite kut ville gjort seg her, så ikke det når jeg lastet opp bildet. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Flott bilde, men et ørlite kutt på høyrekanten skulle vært gjort...ser du det? Takk for kommentarer, enig at et lite kut ville gjort seg her, så ikke det når jeg lastet opp bildet. Nei, det var ikke så lett å se, selv superpirken himself så det ikke...Kneppen altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg