Fotoskrulla Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Sommerkveld ved Ålesund Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Nydelig kystpanorama med en eventyrlig aftenstemning . Flott komponert og med flotte kontraster i fjellene i bakgrunnen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Fantastisk flott lys, og vinkel av det mer sjeldne. Praktfullt panorama. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Her var det nesten så jeg hadde sagt at det var i grønntimen. men det er vel lyset gjennom disen som gir følelsen av grønt. Men for alt jeg vet så har dere grønt lys på Vestlandet også slik jeg så det oppe i Vesterålen og Lofoten i 2006? Uansett flott utsnitt i panoramaformat. Roar 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Flott lys / stemningsbilde lady Helene M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Fint og stemningsfullt. Flott med lyset og disen som fremhever dybden i landskapet. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Ikke mye gæli her. Vakkert 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2016 Nydelig kystpanorama med en eventyrlig aftenstemning . Flott komponert og med flotte kontraster i fjellene i bakgrunnen . Mvh Alec Fantastisk flott lys, og vinkel av det mer sjeldne. Praktfullt panorama. Flott lys / stemningsbilde lady Helene Tusen takk for alle de fine kommentarene! Veldig hyggelig! M v h Leif Her var det nesten så jeg hadde sagt at det var i grønntimen. men det er vel lyset gjennom disen som gir følelsen av grønt. Men for alt jeg vet så har dere grønt lys på Vestlandet også slik jeg så det oppe i Vesterålen og Lofoten i 2006? Uansett flott utsnitt i panoramaformat. Roar Fint og stemningsfullt. Flott med lyset og disen som fremhever dybden i landskapet. Mvh. Rolf Ikke mye gæli her. Vakkert Nydelig bilde ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg