wichtom Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 skal kjøpe vapochill... overklokke litt vet dere,,,er ikke noe dreven i dette, men trenger tips om ram til systemet mitt. har c1 step på cpu og blitt fortalt den er ok for klokking. men tror ikke mine ram er noe videre bra... så forslag til ram eller endringer på mitt system tas i mot med takk. :-) Lenke til kommentar
@lf Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Kan ikke gi deg er eksakt svar, men du kan jo begynne med å lese disse: Speed vs. timings og DDR roundup Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 _Ja skrev: Kan ikke gi deg er eksakt svar, men du kan jo begynne med å lese disse: Speed vs. timings og DDR roundup takk for tipset.... leser det jeg er god for Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 jøss... er du multiscitsofren eller er den avataren meget pop? Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 DJ-JK skrev: jøss... er du multiscitsofren eller er den avataren meget pop? lol...er ikke så mange avartarer å velge mellom da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå