AnonymDiskusjon Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Jeg er en mann har nylig blitt singel, etter et langt forhold (20+ år). Har lyst på en tur til "syden", helst Hellas, i løpet av sommeren, men er ikke så lysten på å reise alene. Hvordan kan jeg finne noen jeg kan reise sammen med? Alder betyr ingenting, men kan være greit med en prat før man drar, for å avklare om man kan være en uke sammen. Ingen forpliktelser eller forventninger, men man må kunne være sammen en uke uten at det blir problemer eller drama. Dele kostnader er greit, men ingen ønsker eller forpliktelser utover er det. Anonymous poster hash: 55efb...ec2 Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Dra på byn og begynn å snakk med det motsatte kjønn 2 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 http://www.reisevenn.no/ 1 Lenke til kommentar
Loverdose Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Samme lurer jeg også på. Har enormt lyst å reise en tur i sommer, men jeg vil ikke til varmere strøk - heller Dublin, Praha, Tallinn, Riga, Krakow, Gdansk osv. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 http://www.reisevenn.no/ Det er 2 damer i 50-åra som er registrert der. That´s it. Ikke sååå mye i finne der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Samme lurer jeg også på. Har enormt lyst å reise en tur i sommer, men jeg vil ikke til varmere strøk - heller Dublin, Praha, Tallinn, Riga, Krakow, Gdansk osv. Kanskje du skal dra sammen med TS? Kanskje beste alternativ er å bestille en restplass, og se hva som skjer? Ulempen er at man kommer sammen med en person av samme kjønn, men det er ikke det optimale for alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå