GroKoDilla Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Ensom Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Vi får håpe du har rett for svaner i likhet med grågås lever jo i par hele livet og dør den ene så sørger den andre seg nesten ihjel så derfor pleier jeg å si at skal man skyte grågås så bør man ta begge to. Skarp og detaljert denne. Kanskje kunne du hatt litt mer luft til venstre hvilket ville gitt følelse av at den er på vei inn i bildet. Men jeg vet jo ikke hva du hadde av muligheter til venstre her. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Praktfullt svaner og bilde.☺ Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Nydelig svanebilde, enig med Roar angående komposisjonen som kanskje kunne gitt litt mer rom foran fuglen, men du har allikevel vært flink her :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 29. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2016 Nydelig svanebilde, enig med Roar angående komposisjonen som kanskje kunne gitt litt mer rom foran fuglen, men du har allikevel vært flink her :-) Takk for det, Terje! Enig jeg også ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 29. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2016 Praktfullt svaner og bilde.☺ Takk for det! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 29. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2016 Vi får håpe du har rett for svaner i likhet med grågås lever jo i par hele livet og dør den ene så sørger den andre seg nesten ihjel så derfor pleier jeg å si at skal man skyte grågås så bør man ta begge to. Skarp og detaljert denne. Kanskje kunne du hatt litt mer luft til venstre hvilket ville gitt følelse av at den er på vei inn i bildet. Men jeg vet jo ikke hva du hadde av muligheter til venstre her. Roar Sant det, Roar! Dette paret har vært her i mange år, så mulig fruen har kommet på gamlehjem ;-) Ser forøvrig at jeg har lastet opp feil versjon ifht snittet ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg