Delvis Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Har dette bildet som skal være av Munch (reproduksjon) Som heter "Barn i eventyrskog".Det viser noenting i trærne som ikke er til å ta feil av?Iallefall: Finner ikke dette igjen på nettet. Bare et som heter "Eventyrskog" som er klart lignenede, men ikke samme bildet, og uten de "hintene" som er i min versjon. Mitt bilde(litt dårlig beklager): Noen som har kjennskap til dette? (mulig jeg har spurt før for noe n år siden, husker ikke helt) Lenke til kommentar
Newton Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Har dette bildet som skal være av Munch (reproduksjon) Som heter "Barn i eventyrskog". Det viser noenting i trærne som ikke er til å ta feil av? Iallefall: Finner ikke dette igjen på nettet. Bare et som heter "Eventyrskog" som er klart lignenede, men ikke samme bildet, og uten de "hintene" som er i min versjon. Mitt bilde(litt dårlig beklager): eventyr.jpg Noen som har kjennskap til dette? (mulig jeg har spurt før for noe n år siden, husker ikke helt) Bildet heter "Barn i skogen", og finnes i samlingen til Munchmuseet. https://www.pubhist.com/w31562 Hva du mener du ser i skogen, utenom trær, aner jeg ikke... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 Aha, såpass ja. Takk for oppklaringen. Ja har spurt andre også, de ser heller ingenting.som jeg syns er rart. Skal redegjøre for det litt senere. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2016 Ja. syns det ser ut som en rekke ting jeg ser i den skogen, men alt er ikke like tydelig. Men ser altså bare faktisk jeg kvinneben med høyhælt støvel til høyre i trærne? Syns jeg må være liten tvil om, rart at andre ikke ser det. Pluss noe annet i nærheten som jeg helst ikke vil si.Hvis jeg ikke husker feil, var Munch opptatt av spesielle retninger av erotikk og demslags? Er usikker men ser sånne ting i trærne. Flere ting.Men det jeg også mener er ganske tydelig, er to skikkelser mer mot venstre i trærne som står mot hverandre. Den ene har en hette over seg, og den andre ser ut som en kvinne som holder noe hvitt i armene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå