Playmofetish Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Sisoft Sandra sier at harddisken min er på 36 grader, på ATA/ATAPI Information. Jeg bruker Asusprobe til å overvåke cputemp og hovedkort-temp, pluss div andre saker. men ingen steder kan jeg se harddisktemp. Ligger det temperatursensorer i harddisken? Kan dette måles via hovedkortet? Og aller viktigst, kan jeg stole på Sandra!?! PS. Sandra sier også at hovedkorttemperaturen min er på 159 grader... Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 159 grader hørtes litt vel mye ut ja *grin* Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Asusprobe støtter vel ikke avlesing av disktemperatur. Sensor for disktemperatur ligger logisk nok i harddisken. Antar at du stort sett kan store på Sandra, selv om temperatur på hovedkort nok ikke stemmer helt :-) Lenke til kommentar
snole Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Mener at Motherboard Monitor støtter avlesning av HD'er. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 MotherBoard prøvde jeg en gang, men viste samme temperaturer som Asusprobe, bare litt omstokket (sikkert jeg som har gjort feil), så jeg er fornøyd med Asusprobe. Men er det noen andre med Raptor og Sisoft Sandra som har lyst til å dele med oss hvor varmt disk de har???? Hadde vært fint :nice: Lenke til kommentar
snole Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Motherboard Monitor må settes opp korrekt. På siden dems er det en liste over hovedkort, og hvilke sensorer som er hva. Følger du den skal du ikke kunne gjøre feil. Min erfaring med Asus Probe er grei, bortsett fra at flere andre programmer viser en lavere temperatur på CPU enn det AP gjør. Bla Sisoft Sandra, Motherboard Monitor og Hardware Sensors Monitor er prøvd, og de er enige om noe helt annet enn Asus Probe. Stoler faktisk mest på Motherboard Monitor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå