AnonymDiskusjon Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Politi har funnet at min privatbankkonto står på to fakturer (i 2014) fra en bedrift som jeg ikke har noe kontakt med (cirke 67000 sammen). Jeg har bare kontakt med en kamerat som jeg fikk pergene for å få tilbake mine penger fra ham. Jeg vet ingen ting om disse fakturena. Jeg vil registrere en anmeldelse mot denne bedriften og personer som har brukt min bankkonto på feil måte. Jeg har kontakt politiet som har undersøkt meg, med de sa at jeg bør ta kontakt med advokat til å gjøre det????? Kan jeg ikke anmelde en bedrift eller pirsoner direkte til Politi, Advokaten koster mye? hvem skal betale til han? Anonymous poster hash: fb954...28d Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 Hva i helvete er det du snakker om? Jeg skjønner ingenting av det du sier. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 28. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2016 Du trenger i hvert fall hjelp av en person som enten snakker norsk bedre enn deg (er du opprinnelig fra utlandet?), eller en person som er bedre til å skrive enn deg. For her var det veldig mye skrivefeil. Det blir dessverre vanskelig å forstå hva du mener. Hvis du har like store problemer med å oppfatte hva som blir sagt, eller hva du leser, så vil dette bli en vanskelig sak for deg. Personen som skal hjelpe deg behøver ikke være advokat i første omgang. Bare en som kan hjelpe deg i kontakt med politiet. Som kan tolke, lese brev, og svare på brev etter å ha blitt enig med deg. Gjerne en person som kjenner norsk byråkrati og saksbehandling. En som vet at det finnes lover, forskrifter og regler for det meste, og som kan finne dem. Som vet hvordan man bør gå frem når man skal kontakte offentlige etater, at man alltid bør kreve referat for eksempel. På www.lovdata.no ligger alle lover og forskrifter. Kjenner du ingen slike personer? Kanskje noen på jobben kan hjelpe deg? Anonymous poster hash: b9f6f...262 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2016 Slik jeg forstår dette så driver kompisen din ett firma. Siden han skyller deg penger har han skrevet ditt kontonummer på en regning til en kunde, slik at pengene går rett inn på din konto og ikke firmaets konto. Lovligheten av dette aner jeg ikke noe om. Anonymous poster hash: 5eac7...e9b Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå