Student23 Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Min norsklærer har sagt at man ikke må henvise til vedleggene i heftet som kilder, da det er selvsagt at man skal bruke de. At du ikke har de med mener jeg, og min norsklærer, at ikke skal trekke ned. Det har jeg også hørt. Lenke til kommentar
29- Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Valgte oppgave 4, tror det gikk bra, men blir ikke toppkarakter Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Husk at det er en helhetsvurdering på alle besvarelser. Ingen får stryk på en oppgave bare for å ha skrevet litt utenfor den "røde tråden". Tenk positiv på det du har levert, og du vil lykkes. Lenke til kommentar
frustrert_97 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Hvordan gikk det med andre? Fikk fire og er ganske fornøyd! Lenke til kommentar
29- Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Har du fått karakter alt? Gikk inn på privatistweb men har ikke kommet opp hos meg enda. Lenke til kommentar
frustrert_97 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Ja, men jeg er elev på en skole. De ga beskjed om at privatister ikke fikk karakterene før 18. juni. Lenke til kommentar
Happyface97 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Ikke fått noe ennå jeg. Er det noe tidsfrist for å skrive inn karakterene til vgs-elever? Lenke til kommentar
frustrert_97 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Kommer nok an på om skolen din har folk til å skrive inn karakterene eller ei. Sensorene skal iallfall være ferdig i dag. Lenke til kommentar
Hoppipolla Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Hvordan gikk det med andre? Fikk fire og er ganske fornøyd! Fikk 4 jeg også. Hadde ikke forventet annet, har kun fått firere i norsk i år Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Hæ? Hvordan fikk dere karakterene så fort. Fikk høre at skolen ikke mottok karakteren før 1700 i dag! :-o Lenke til kommentar
frustrert_97 Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Fellessensuren har vært både i dag og i går. Ene eksamenskarakteren min var lagt inn før klokken 12 Det skyldes nok at det er såpass få som har faget at de ble fort ferdig. De andre karakterene stemmer med at de ikke fikk de før 17:00 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Men akkurat hvor fikk du sett karakteren? Lenke til kommentar
Hoppipolla Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Men akkurat hvor fikk du sett karakteren? Skolearena -> eksamener Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 17. juni 2016 Del Skrevet 17. juni 2016 Åja, du går ikke i Oslo... Jaja, får bare vente jeg! :'( Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 7. juli 2016 Del Skrevet 7. juli 2016 Hei! Etter femtegang får jeg en 2er til eksamen i Norsk bokmål. Sendte inn en klage og har fått svar på det også, men karakteren ble nok det samme. Kan de av dere som har fått karakteren 3 og oppover sende deres besvarelse til meg slik at jeg virkelig får sammenligne og eventuelt se hva jeg burde jobbe med. Takk på forhånd! Setter stor pris på det! Mailen min; [email protected] Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 8. juli 2016 Del Skrevet 8. juli 2016 Skal det mye til for å stryke da? Ligger på 6 i norsk, men hele greia gjør meg så utrolig nervøs. Kortsvaret ble som så, men er fornøyd med essayet :/ Etter femtegang får jeg en 2er i eksamen. Hvordan klarer du å få en så god karakter? Lenke til kommentar
Drikkeflaska Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Hei! Etter femtegang får jeg en 2er til eksamen i Norsk bokmål. Sendte inn en klage og har fått svar på det også, men karakteren ble nok det samme. Kan de av dere som har fått karakteren 3 og oppover sende deres besvarelse til meg slik at jeg virkelig får sammenligne og eventuelt se hva jeg burde jobbe med. Takk på forhånd! Setter stor pris på det! Mailen min; [email protected] Hvilken oppgave valgte du? Lenke til kommentar
PHS2018! Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Hei! Etter femtegang får jeg en 2er til eksamen i Norsk bokmål. Sendte inn en klage og har fått svar på det også, men karakteren ble nok det samme. Kan de av dere som har fått karakteren 3 og oppover sende deres besvarelse til meg slik at jeg virkelig får sammenligne og eventuelt se hva jeg burde jobbe med. Takk på forhånd! Setter stor pris på det! Mailen min; [email protected] Hvilken oppgave valgte du? Jeg valgte oppgave 2. ' Lenke til kommentar
frustrert_97 Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Om det er den der du skulle trekke frem realistiske trekk skal jeg nok ha min besvarelse liggende en plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå