Kurt Lekanger Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Vi har sjekket om det har noe for seg.TEST: LG Stylus 2 (K520) Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) Så den her avleggs radio.... Streaming er fremtiden DAB er og blir et taps prosjekt som alt annet NRK tar i. Endret 27. mai 2016 av -Night- Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Bitraten i dab+ vil aldri kunne måle seg med streaming, men det er ok til å høre snakkeprogrammer med Lenke til kommentar
danjah Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Huff, dette kunne blitt min neste telefon hadde den bare hatt bedre spesifikasjoner. Skjønner ikke helt at en telefon med stylus er såpass magert utstyrt. Lenke til kommentar
Kistesnekker Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 NRK lisensen blir vel dumpa i postkassa etter mobilkjøp har jeg følelsen av.. 2 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Yup + krav om CAM modul for å få inn P4 og Nrj. slik at de kan kreve betalt for å høre på deres kanal.... Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Heller laber lydkvalitet har mye med DAB å gjøre, er min erfaring. Ville ikke tatt som utgangspunkt at telefonen var skyld i det. Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 "Vi liker godt pennefunksjonen, som fungerer godt – men har en mistanke om at dette er noe de færreste kommer til å bruke." Ville dere skrevet det samme om Galaxy Note serien? Lenke til kommentar
Brew Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 " FM-radio i mobil har heller aldri fungert spesielt bra." Stusser litt på dette utsagnet. Har hatt flere mobiler med fm radio og det har funket helt knall. Savner muligheten. Og også FM sender. 1 Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Ganske slapp ytelse ble til slutt litt dårlig ytelse.*fnis* Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 " FM-radio i mobil har heller aldri fungert spesielt bra." Stusser litt på dette utsagnet. Har hatt flere mobiler med fm radio og det har funket helt knall. Savner muligheten. Og også FM sender. Enig! Slapt og dårlig formulert fra forfatter. Eller mener virkelig vedkommende at FM-radio ikke fungerte tidligere? Flere av mine tidligere mobiler støttet FM-radio, og jeg lyttet ofte til dette mens jeg var ute og gikk. Opplevde god lydkvalitet og ingen problemer :-) Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 28. mai 2016 Del Skrevet 28. mai 2016 " FM-radio i mobil har heller aldri fungert spesielt bra." Stusser litt på dette utsagnet. Har hatt flere mobiler med fm radio og det har funket helt knall. Savner muligheten. Og også FM sender. Enig! Slapt og dårlig formulert fra forfatter. Eller mener virkelig vedkommende at FM-radio ikke fungerte tidligere? Flere av mine tidligere mobiler støttet FM-radio, og jeg lyttet ofte til dette mens jeg var ute og gikk. Opplevde god lydkvalitet og ingen problemer :-) Fun fact FM radio har høyere lydkvalitet enn DAB har Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. mai 2016 Del Skrevet 30. mai 2016 " FM-radio i mobil har heller aldri fungert spesielt bra." Stusser litt på dette utsagnet. Har hatt flere mobiler med fm radio og det har funket helt knall. Savner muligheten. Og også FM sender. Enig! Slapt og dårlig formulert fra forfatter. Eller mener virkelig vedkommende at FM-radio ikke fungerte tidligere? Flere av mine tidligere mobiler støttet FM-radio, og jeg lyttet ofte til dette mens jeg var ute og gikk. Opplevde god lydkvalitet og ingen problemer :-) Fun fact FM radio har høyere lydkvalitet enn DAB har Kan du underbygge den fun-facten? AtW Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 31. mai 2016 Del Skrevet 31. mai 2016 " FM-radio i mobil har heller aldri fungert spesielt bra." Stusser litt på dette utsagnet. Har hatt flere mobiler med fm radio og det har funket helt knall. Savner muligheten. Og også FM sender. Enig! Slapt og dårlig formulert fra forfatter. Eller mener virkelig vedkommende at FM-radio ikke fungerte tidligere? Flere av mine tidligere mobiler støttet FM-radio, og jeg lyttet ofte til dette mens jeg var ute og gikk. Opplevde god lydkvalitet og ingen problemer :-) Fun fact FM radio har høyere lydkvalitet enn DAB har Kan du underbygge den fun-facten? AtW Vert i dialog med flere signal eksperter samt radio amatører, slik som DAB nettet blir bygget i norge med mange kanaler, vil de blir mindre kapasitet på hver kanal enn som er tilgjengelig på FM nettet Lenke til kommentar
Mojary Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 Vurderte denne telefonen som tilleggstelefon, men ser at den ikke har NFC. Hadde jo vært svært praktisk med tanke på radio-funksjon. Lenke til kommentar
Mojary Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 " FM-radio i mobil har heller aldri fungert spesielt bra." Stusser litt på dette utsagnet. Har hatt flere mobiler med fm radio og det har funket helt knall. Savner muligheten. Og også FM sender. Enig! Slapt og dårlig formulert fra forfatter. Eller mener virkelig vedkommende at FM-radio ikke fungerte tidligere? Flere av mine tidligere mobiler støttet FM-radio, og jeg lyttet ofte til dette mens jeg var ute og gikk. Opplevde god lydkvalitet og ingen problemer :-) Fun fact FM radio har høyere lydkvalitet enn DAB har Kan du underbygge den fun-facten? AtW Vert i dialog med flere signal eksperter samt radio amatører, slik som DAB nettet blir bygget i norge med mange kanaler, vil de blir mindre kapasitet på hver kanal enn som er tilgjengelig på FM nettet Fordelen blir nå uansett at man har kommet seg over på digitalt system for radio, - hvor man i fremtiden kan forandre på pakke-algoritmer som igjen gir bedre lyd. Men hvor ofte dette vil skje, må vår gadget-gud vite. Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 2. juni 2016 Del Skrevet 2. juni 2016 " FM-radio i mobil har heller aldri fungert spesielt bra." Stusser litt på dette utsagnet. Har hatt flere mobiler med fm radio og det har funket helt knall. Savner muligheten. Og også FM sender. Enig! Slapt og dårlig formulert fra forfatter. Eller mener virkelig vedkommende at FM-radio ikke fungerte tidligere? Flere av mine tidligere mobiler støttet FM-radio, og jeg lyttet ofte til dette mens jeg var ute og gikk. Opplevde god lydkvalitet og ingen problemer :-) Fun fact FM radio har høyere lydkvalitet enn DAB har Kan du underbygge den fun-facten? AtW Vert i dialog med flere signal eksperter samt radio amatører, slik som DAB nettet blir bygget i norge med mange kanaler, vil de blir mindre kapasitet på hver kanal enn som er tilgjengelig på FM nettet Fordelen blir nå uansett at man har kommet seg over på digitalt system for radio, - hvor man i fremtiden kan forandre på pakke-algoritmer som igjen gir bedre lyd. Men hvor ofte dette vil skje, må vår gadget-gud vite. Modulering du snakker om er at man kan frks øke hvor mye prosentvis av spektrumet NRK får kontra nrj, dette kombinert med CAM moduler som også er støttet av DAB betyr at man risikeirer må betale for å få bedre kvalitiet eller tilgang til en og annan kanal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg