TheP0ZZ1D3STR0Y3R Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Nå innføres nye fraværsgrensa, er dette bra? Hvis man har over 10% fravær i ett fag så får man automatisk «Ikke Vurdert» Dette vil si at man stryker i faget. Bør vi prøve å få bort dette, eller er dette bra for elevene? Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Når elevene er noen få år unna arbeidslivet så syns jeg det er helt ok. 10% eller mer fravær som ikke kan dokumenteres i arbeidslivet er noe som ikke aksepteres og elevene bør forstå dette så tidlig som mulig. 1 Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Som nevnt til andre her, dette er kjempebra for elevene, inkludert trådstarter som faktisk IKKE har klart å registrere at det allerede ligger en slik tråd her.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1725165 Lenke til kommentar
TheP0ZZ1D3STR0Y3R Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 Når elevene er noen få år unna arbeidslivet så syns jeg det er helt ok. 10% eller mer fravær som ikke kan dokumenteres i arbeidslivet er noe som ikke aksepteres og elevene bør forstå dette så tidlig som mulig. Så de som sliter med psykiske og fysiske utfordringer, som rett og slett bare ikke klarer å komme seg på skolen, skal disse da bare få "Ikke vurdert" i faget fordi de sliter? Lenke til kommentar
TheP0ZZ1D3STR0Y3R Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 Som nevnt til andre her, dette er kjempebra for elevene, inkludert trådstarter som faktisk IKKE har klart å registrere at det allerede ligger en slik tråd her.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1725165 Dette er ett skoleprosjekt, så jeg blir faktisk tvunget til å legge ut ny tråd :* Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Da ville jeg heller hentet ut nødvendig data fra den tråden som allerede eksisterer. Lenke til kommentar
TheP0ZZ1D3STR0Y3R Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) Da ville jeg heller hentet ut nødvendig data fra den tråden som allerede eksisterer jeg har som skoleoppgave å legge ut ny tråd Endret 27. mai 2016 av TheP0ZZ1D3STR0Y3R Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Da ville jeg heller hentet ut nødvendig data fra den tråden som allerede eksistererjeg har som skoleoppgave å legge ut ny trådMen slik er reglene, dessverre Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) jeg har som skoleoppgave å legge ut ny tråd Da bør du finne et annet tema. Forumets retningslinjer sier følgende. 2. Kategorier, tråder og emner Post i riktig kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Bruk søkefunksjonen først, slik at man unngår flere tråder med samme emne. Emnetittelen skal beskrive trådens innhold og eventuelle problemstilling godt og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Er du i tvil når du skal lage tittel, kontakt en forumveileder. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Bumping av egne tråder skal begrenses til maksimum to ganger med minimum 24 timer mellom hver. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder dersom man har ny informasjon å komme med. Det holder med én tråd om ditt emne, ikke opprett flere identiske tråder i forskjellige områder av forumet. Endret 27. mai 2016 av Techpoint 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå