sussss Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Frilandsmusseumet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Ja, dette måtte jo være fra Sussssa med det taket der. Mer typisk dansk kan det vel ikke bli? Virker som om man har måttet klippe fram vinduene etterhvert som vegetasjonen har vokst seg nedover veggene. Fin dokumentasjon av en artig bygning. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 Ja, dette måtte jo være fra Sussssa med det taket der. Mer typisk dansk kan det vel ikke bli? Virker som om man har måttet klippe fram vinduene etterhvert som vegetasjonen har vokst seg nedover veggene. Fin dokumentasjon av en artig bygning. Roar Ja taget er noget for sig selv..det var noget man lavede på Læsø ....det er vist en slags tang man bruger..synes det er vildt at man kan lave den slags arbejde..og det er bestemt ikke billigt da det forgår med håndkraft. :-) takker Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Flott danske-bilde, Suss! Slike hus gir meg minner fra den gang jeg syklet Jylland rundt på sykkel... God helg! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2016 Flott danske-bilde, Suss! Slike hus gir meg minner fra den gang jeg syklet Jylland rundt på sykkel... God helg! Mvh Fredrik Hej Fredrik..ja det kan jeg godt forstå..synes bare der så fladt i Jylland..men da mange flotte steder i sær Vesterhavet..God Helg til dig også :-) Hilsen Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg