creat|on Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Jeg har et trådløst nettverk med en 3com Wireless Access Point. HAr ikke brydd meg om sikkerheten på det før en nabo i dag kom og sa han kunne logge seg på nettet mitt. PÅ Innstillingene til Access pointet kan jeg sette på Encryption men må¨taste inn noe i et felt der det står " Enter A string to generate keys" Hva vil dette si?? Hordan vil det bli å bruke det trådløse nettverket med en bærbar PC som ikke har 3com hvis jeg setter på Encryption?? BTW. jeg har siden lørdag ikke kunnet gå inn på siden http://www.suprnova.iddrive.com/ Kom inn på den på jobben. Har Chello hjemme. Noen som vet hva som kan gjøres for å ordne opp? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 PÅ Innstillingene til Access pointet kan jeg sette på Encryption men må¨taste inn noe i et felt der det står " Enter A string to generate keys" Hva vil dette si??Hordan vil det bli å bruke det trådløse nettverket med en bærbar PC som ikke har 3com hvis jeg setter på Encryption?? Du krypterer dataene, feltet skriver du inn et eller annet du måtte ønske og så lager AP en nøkkel. Denne nøkkelen må du så taste inn på den bærbare. Lenke til kommentar
creat|on Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Så det blir nesten som når man logger seg på en PC da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå