Tsukeo Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg har søkt på realfagsforkurs linja ved UiT, studiested Bodø og i dag fikk jeg mail om at jeg har fått plass ved skolen og at jeg måtte svare innen fristen på Søknadsweb. Når jeg sjekket Søknadsweb ser at jeg at mine søknader enda er under behandling. Er det noen som har opplevd dette før? Er det vanlig, er det kanskje oppdatert i morgen? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
sabelpikk Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Det var pussig. For noen går det an å bekrefte plassen via mail, men dette varierer nok fra studiested til studiested. Jeg ville ringt UiT sentralbordet (77 64 40 00) i kontortida og forklart saken, kanskje du kan sende en mail hvor du bekrefter at du vil ha plassen. Eller så finner de feilen og fikser det. Dette er ingen krise! Lenke til kommentar
sabelpikk Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Ringer du sentralbordet setter de deg nok over til rette vedkommende. Det gjør dem ihvertfall på NTNU rimelig enkelt Lenke til kommentar
Tsukeo Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 Phew. Sjekket igjen i dag og jeg hadde fått plassen! Tusen takk for hjelpen (og/eller støtten )! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå