Gå til innhold

Atheisme er en sykdom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er selvmotsigende å påstå å være statsborger av Norge, og være fri samtidig.

Ikke noe mer selvmotsigende enn å påstå å være fri i en hvilken som helst annen samfunnsform. Særlig det statsløse, for i slike samfunn er det ekstremt liten grad av frihet for individet. Samfunn med en sterk demokratisk stat har større grunnlag for frihet fordi friheten kan underbygges og beskyttes av staten. I motsetning til stammesamfunn/anarki der man bare dreper de som ikke underkaster seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

"Atheisme er en mental sykdom som kan bli kurert med å ta seg en tur til Kirken" Kong Harald

 

Hva synes dere om dette?

Jeg synes det å dikte opp sitater for å trolle bør medføre reaksjoner fra moderatorene.

Unnskyld meg? Jeg er en fri statsborger av Norge og jeg har ytringsfrihet! Du kan ikke nekte mine rettigheter! Skam deg!

 

"Vi har ved akklamasjon herved inndratt dette forumtrollets ytringsfrihet i kongeriket Norge."

Statsministerens kontor i samråd med HKH Kong Harald, 2016.

EU-domstolen har i dag gitt sin støtte til EØS-landets beslutning, og implementerer denne også i EU.

 

Nååå harru driti på draget gutt!  :rofl:

 

abraham-lincoln-quote-internet-hoax-fake

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

"Atheisme er en mental sykdom som kan bli kurert med å ta seg en tur til Kirken" Kong Harald

 

Hva synes dere om dette?

Jeg synes det å dikte opp sitater for å trolle bør medføre reaksjoner fra moderatorene.
Unnskyld meg? Jeg er en fri statsborger av Norge og jeg har ytringsfrihet! Du kan ikke nekte mine rettigheter! Skam deg!

"Vi har ved akklamasjon herved inndratt dette forumtrollets ytringsfrihet i kongeriket Norge."

Statsministerens kontor i samråd med HKH Kong Harald, 2016.

EU-domstolen har i dag gitt sin støtte til EØS-landets beslutning, og implementerer denne også i EU.

 

Nååå harru driti på draget gutt! :rofl:

 

abraham-lincoln-quote-internet-hoax-fake

Vennligst ikke troll på min tråd. Hold deg til tema.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

"Atheisme er en mental sykdom som kan bli kurert med å ta seg en tur til Kirken" Kong Harald

 

Hva synes dere om dette?

Jeg synes det å dikte opp sitater for å trolle bør medføre reaksjoner fra moderatorene.
Unnskyld meg? Jeg er en fri statsborger av Norge og jeg har ytringsfrihet! Du kan ikke nekte mine rettigheter! Skam deg!
"Vi har ved akklamasjon herved inndratt dette forumtrollets ytringsfrihet i kongeriket Norge."

Statsministerens kontor i samråd med HKH Kong Harald, 2016.

EU-domstolen har i dag gitt sin støtte til EØS-landets beslutning, og implementerer denne også i EU.

 

Nååå harru driti på draget gutt! :rofl:

 

abraham-lincoln-quote-internet-hoax-fake

Vennligst ikke troll på min tråd. Hold deg til tema.

 

Ok, helt i tråd med tema:

"Det er ikke din tråd, det er min tråd!"  -  Gud.

 

Hva syns du om det? Tulling!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

.. og der var det visst en del som følte seg truffet. 

Jeg vet ikke om det var meg du siktet til, men jeg regner egentlig med det:

 

Trådstarter har ikke snakket om sitt eget tema i det heletatt siden han startet tråden. Og åpningsnijen i tråden var et falskt sitat kreditert Kong Harald, derfor ser jeg ingen grunn til at denne tråden ikke burde stenges.,

 

Hvis han føler for å snakke om hvorvidt ateister er syke i hodet, så får han opprette en tråd om det og si litt om hvorfor han mener så.

Lenke til kommentar

Det er selvmotsigende å påstå å være statsborger av Norge, og være fri samtidig.

 

Ikke engang ytringsfrihet har du. Det er nemlig forbudt å si ting som politikerne på Stortinget misliker og har forbudt å si.

 

Så du har ytringsfrihet til å si hva politikerne syns det er OK at du sier, ikke mer.

 

Om du anser det som en frihet å kunne si hva regimet tillater deg å si er vel en mental sykdom som neppe kan kureres ved å ta en tur i kirken.

Jeg er fri norsk statsborger med ytringsfrihet og hele pakka. Jeg har ytringsfrihet til å si mye mer enn hva politikerne synes er OK at jeg sier. Mye mer.

 

Denne tråden handler om trolling og for en gangs skyld er våset ditt on topic!

Endret av Abigor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det var meg du siktet til, men jeg regner egentlig med det:

 

Trådstarter har ikke snakket om sitt eget tema i det heletatt siden han startet tråden. Og åpningsnijen i tråden var et falskt sitat kreditert Kong Harald, derfor ser jeg ingen grunn til at denne tråden ikke burde stenges.,

 

Hvis han føler for å snakke om hvorvidt ateister er syke i hodet, så får han opprette en tråd om det og si litt om hvorfor han mener så.

 

 

Nei, jeg henvendte meg bare generelt - men du følte deg vel truffet du også da.

Jeg tolket sitatet fra kongen som et humoristisk stunt, men man har visst bare lov til å være morsom på andres bekostning så lenge det rammer andre enn en selv. Dersom denne tråden bør stenges bør også et hav av andre tråder (og poster) stenges på denne delen av forumet. Det burde nok vært gjort for lenge siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...