ConcourseB Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 "Atheisme er en mental sykdom som kan bli kurert med å ta seg en tur til Kirken" Kong Harald Hva synes dere om dette? 4 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Er dette et sitat altså? Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Populært innlegg Løgn Skrevet 26. mai 2016 Populært innlegg Del Skrevet 26. mai 2016 Diskusjon.no trenger en "thumbs down"-knapp. 12 Lenke til kommentar
Populært innlegg covah Skrevet 26. mai 2016 Populært innlegg Del Skrevet 26. mai 2016 "Atheisme er en mental sykdom som kan bli kurert med å ta seg en tur til Kirken" Kong Harald "Ikke tro alt du leser på internett", Abraham Lincoln 26 Lenke til kommentar
Populært innlegg hekomo Skrevet 26. mai 2016 Populært innlegg Del Skrevet 26. mai 2016 "Atheisme er en mental sykdom som kan bli kurert med å ta seg en tur til Kirken" Kong Harald Hva synes dere om dette? Jeg synes det å dikte opp sitater for å trolle bør medføre reaksjoner fra moderatorene. 19 Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 "Atheisme er en mental sykdom som kan bli kurert med å ta seg en tur til Kirken" Kong Harald Hva synes dere om dette? Jeg synes det å dikte opp sitater for å trolle bør medføre reaksjoner fra moderatorene. Unnskyld meg? Jeg er en fri statsborger av Norge og jeg har ytringsfrihet! Du kan ikke nekte mine rettigheter! Skam deg! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Joda, du vinner i livet ved å komme med uintelligente, oppdiktede sitater på diskusjon.no... Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Samme om du har ytringsfrihet, du er på diskusjon.no's domene nå. Yes du har rett til å opptre tilbakestående etter norsk lov. Du har derimot ikke lov til å lage tråder baserte på bevisste løgner for å skape reaksjoner på diskusjon.no sine servere. Det er trolling, og retningslinjene sier: Trolling er forbudt. Provokasjoner vurderes ellers ut fra formål. Trolling er å provosere for provoseringens skyld, ofte ved å skrive noe man ikke mener slik at diskusjonen utarter seg til en hissig diskusjon hvor temaet for tråden blir skadelidende. Den primære hensikten med trolling er ikke å argumentere for påstanden, men å skape dårlig stemning. 4 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 "Atheisme er en mental sykdom som kan bli kurert med å ta seg en tur til Kirken" Kong Harald Hva synes dere om dette? Jeg synes det å dikte opp sitater for å trolle bør medføre reaksjoner fra moderatorene. Unnskyld meg? Jeg er en fri statsborger av Norge og jeg har ytringsfrihet! Du kan ikke nekte mine rettigheter! Skam deg! At du har yttringsfrihet betyr ikke at alle andre (fora, aviser, radio, TV, osv) er pålagt å formidle dine budskaper. De står fritt til å selv velge sitt innhold og redaksjonelle linje. 2 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Folk som skaper tråder med oppsiktsvekkende overskrifter kun for å vekke oppmerksomhet er en sykdom. 3 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) link Angående trolling så er det greit å være kontroversiell eller ta åpenbart feil, så lenge du ikke gjør det for å provosere andre. Klarer vi å holde meta-debatten til et minimum så kan denne tråden få stå i fred. Endret 27. mai 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Jeg er en fri statsborger av Norge og jeg har ytringsfrihet! Du kan ikke nekte mine rettigheter! Skam deg! Det er selvmotsigende å påstå å være statsborger av Norge, og være fri samtidig. Ikke engang ytringsfrihet har du. Det er nemlig forbudt å si ting som politikerne på Stortinget misliker og har forbudt å si. Så du har ytringsfrihet til å si hva politikerne syns det er OK at du sier, ikke mer. Om du anser det som en frihet å kunne si hva regimet tillater deg å si er vel en mental sykdom som neppe kan kureres ved å ta en tur i kirken. Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 Jeg er en fri statsborger av Norge og jeg har ytringsfrihet! Du kan ikke nekte mine rettigheter! Skam deg!Det er selvmotsigende å påstå å være statsborger av Norge, og være fri samtidig. Ikke engang ytringsfrihet har du. Det er nemlig forbudt å si ting som politikerne på Stortinget misliker og har forbudt å si. Så du har ytringsfrihet til å si hva politikerne syns det er OK at du sier, ikke mer. Om du anser det som en frihet å kunne si hva regimet tillater deg å si er vel en mental sykdom som neppe kan kureres ved å ta en tur i kirken. Forbudt å si noe om politikere? Nye Erdogan Tyrkia ass... Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Man har faktisk samme lovene som Tyskland mpt det å "forulempe" utenlandske politikere. Lenke til kommentar
ConcourseB Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 Man har faktisk samme lovene som Tyskland mpt det å "forulempe" utenlandske politikere. Flytter til Sverige har fått nok dritt Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Man har faktisk samme lovene som Tyskland mpt det å "forulempe" utenlandske politikere. Flytter til Sverige har fått nok dritt Jeg anbefaler å sjekke påstandene før du tar dem for god fisk. 1 Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 § 184. Ordenskrenkelse av fremmed stat Med bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som her i riket krenker en fremmed stat ved å a) øve vold mot eller opptre truende eller fornærmelig overfor en representant for den, eller b) trenge seg inn i, gjøre skade på eller tilsmusse et område, en bygning eller et rom som brukes av en slik representant. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 § 184. Ordenskrenkelse av fremmed stat Med bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som her i riket krenker en fremmed stat ved å a) øve vold mot eller opptre truende eller fornærmelig overfor en representant for den, eller b) trenge seg inn i, gjøre skade på eller tilsmusse et område, en bygning eller et rom som brukes av en slik representant. Vel... Om han regner det som begrensning i ytringsfriheten å ikke få true eller banke opp noen, eller rasere annen manns eiendom, da er det vel ikke loven vi har som er problemet. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 (endret) Ettersom det er snakk om en sammenligning med Tyskland angående Erdogan, så er det nok fornærmelig som er relevant. Jeg snakker ikke juss, men jurist Anine Kierulf og høyesterettsdommer Magnus Arvid Matningsdal utelukker det ikke. http://www.dagbladet.no/2016/04/15/kultur/recep_tayyip_erdogan/tyrkia/politikk/samfunn/43888434/ Endret 27. mai 2016 av Sheasy Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Ettersom det er snakk om en sammenligning med Tyskland angående Erdogan, så er det nok fornærmelig som er relevant. Jeg snakker ikke juss, men jurist Anine Kierulf og høyesterettsdommer Magnus Arvid Matningsdal utelukker det ikke. http://www.dagbladet.no/2016/04/15/kultur/recep_tayyip_erdogan/tyrkia/politikk/samfunn/43888434/ Gitt Otto Jespersens 17. Mai tale er jeg ikke fryktelig bekymret. Derimot syntes jeg det er stygt å legge det frem, slik det tross alt ble, at dette går på innfallsmetoden fra politikerene. Som om de er over loven og kan bare skalte og valte med befolkningen som de vil om de ikke liker noe som en eller annen har sagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå