Jimmyag Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Meløy i Nordland Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Flott bilde med fine kurver i speilingen. Fin natur i Nordland. Skal på bryllupsfest i Vefsn i slutten av juni, og gleder meg til en tur nordover fra Østlandet på den lyseste tiden av året. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 Takk for komentaren og ønsker deg god tur nordover, Ikke glem kammera ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 God dybde og speiling som det er nesten så man blir litt rar i hodet av å se ut mot høyre - antagelig gunnet 22 mm vidvinkelrunding. Slett ikke sikker, men er litt inne på et kutt oppe som tetter åpningen over fjellet til venstre for da får du en diagonal som skjæres av øvre ramme hvilket kanskje øker spenningen. For å få fjellene langt der inne litt mer ut av tåka tenker jeg litt mer kontrast. Jeg forteller gjerne om hva jeg ser og gir forslag deretter som author kan se på eller skrote direkte. Roar Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 27. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2016 God dybde og speiling som det er nesten så man blir litt rar i hodet av å se ut mot høyre - antagelig gunnet 22 mm vidvinkelrunding. Slett ikke sikker, men er litt inne på et kutt oppe som tetter åpningen over fjellet til venstre for da får du en diagonal som skjæres av øvre ramme hvilket kanskje øker spenningen. For å få fjellene langt der inne litt mer ut av tåka tenker jeg litt mer kontrast. Jeg forteller gjerne om hva jeg ser og gir forslag deretter som author kan se på eller skrote direkte. Roar Du har rett som vanlig. Takk for komentaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg