Janti Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Hei Jeg kjøpte nettopp en ny bærbar maskin. Denne har ikke CD-skuff, noe jeg uansett har lite bruk for. Men hvordan kan jeg enklest mulig installere Office-pakka mi på den? Kjøpt og registrert versjon, selvsagt. Vennlig hilsen Jan Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Så lenge du har office-nøkkel koden så skal du kunne installere ved å laste ned riktig office pakke og bruke koden til å aktivere produktet. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Er ikke noe problem å kopiere innholdet fra cd-plata over på f.eks en minnepenn, men det krever jo da at du har en annen fungerende maskin med cd-rom. Alternativt så kan det sikkert lastes ned.. men hvor er jeg litt usikker på.. Det er jo uansett ikke plata eller selve programmet man betaler for, det er jo lisensen Lenke til kommentar
Janti Skrevet 26. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2016 Så lenge du har office-nøkkel koden så skal du kunne installere ved å laste ned riktig office pakke og bruke koden til å aktivere produktet. Takk, det var det jeg også trodde, men jeg fikk beskjed på siden etter å ha plottet inn lisensnummeret om at "akkurat på dette tidspunktet" går ikke det. "Prøv igjen senere." Får kanskje ringe Microsoft om saken. Jan Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Vet ikke hvilken office versjon det gjelder, men om du ikke finner riktig versjon på microsoft sine nettsteder kan du fint laste den ned via torrent-sider og bruke nøkkelen din. Lenke til kommentar
Janti Skrevet 26. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2016 Vet ikke hvilken office versjon det gjelder, men om du ikke finner riktig versjon på microsoft sine nettsteder kan du fint laste den ned via torrent-sider og bruke nøkkelen din. Takk! også en god idé. Det er 2007, Student and Home. Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå