Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tatovering, gjør det vondt?

Gutt 18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Er det meg du sikter til, hvor har jeg sakt "teit"

Jeg liker alle som de er, så hvorfor "kunst" på skrotten din.

du er veldig selvmotsigende.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Jepp, kjøper den. Men jeg liker deg som du er :)

nei du gjør ikke det, du har akkurat sagt at du ikke liker meg, fordi jeg har veldig mye kunst på kroppen

Lenke til kommentar

Jepp, kjøper den. Men jeg liker deg som du er :)

nei du gjør ikke det, du har akkurat sagt at du ikke liker meg, fordi jeg har veldig mye kunst på kroppen

Okay hvor har jeg sakt at jeg "ikke" liker deg :)

Jeg liker deg som du er skrev jeg :)

Jeg er 50 og har mine feli, men skjønner ikke hvor jeg har sakt at "jeg ikke liker folk med kunst på kroppen"

Lenke til kommentar

Det får være personen sitt problem som ikke kunne forutse at han skulle bli gammel med tatoveringen. Man bør ikke tatovere seg om man ikke vet at det skal sitte på kroppen resten av livet. 

Og slike refleksjoner er man ikke i stand til før man er rundt 25 år. Kanskje aldersgrensen bør heves, og mamma og pappa eller vergen din må skrive under dersom du på under 25 vil merkes for livet?

Regner med du tuller litt nå. Hvorfor i huleste skal man heve aldersgrensen? Dette er noe mennesker som er "imot" tatoveringer sier støtt og stadig, noen hevder til og med at det burde bli ulovlig(!). En helt overfladisk sak som avhenger av personens interesser, liker man ikke tatoveringer så liker man ikke tatoveringer og da tatoverer man seg ikke. Om man derimot liker tatoveringer, så tatoverer man seg. Om en person tar en tatovering som 18-åring og angrer på den som 25-åring så er det hans problem, ingen andres og loven skal ikke endres fordi han ikke greide å tenke langsiktig. Det finnes ganske mange som faktisk greier det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vill ikke ha tatovering siden det skal være noe kult eller følge strømmen, tenker å ta en tatovering som skal minne meg på hvor god jeg var i en fæl periode i livet mitt, jeg mener også tatoveringer viser hva du har opplevd, å tider i livet ditt, når jeg er 60 år kan jeg fortelle barne barnet mitt eller hvem som helst, hva de betyr å hva jeg opplevde, jeg har alltid likt tatoveringer å synes det er en fin måte å fortelle på. jeg er ikke en type som drar til artisten å velger noe fra en bok jeg vill angre på om 5 år. skal bruke masse penger på en god artist for å få et realistisk å flott resultat, folk kan gjøre det de vill me kroppen, våres valg om hva man skal bruke penger på å hva man vill ha, som varierer fra alle mennesker.

Endret av Gutt 18
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...