zhemmix Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Hvis dette er feil underforum, så for mod flytte tråden. Er første gang jeg poster på dette forumet Uansett, trenger lakk til bilen min. Jeg har en svart audi a4, og jeg trenger da lakk til akkurat bensinlokket. Jeg fant denne på google: https://www.skruvat.no/Hurtigtorkende-lakk-hoyblank-svart-P78707.aspxVil denne fungerer greit? Det trenger ikke bli tipp topp, bare jeg kan lakke over noe som allerede er tegnet på bensinlokket. Og selve lakkeringen, er det bare å skru av lokket, spraye på og la det tørke?Takker for svar Endret 28. mai 2016 av zhemmix Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Vet ikke hvor gammel eller ny bilen din er og hvor nøye du skal være. Jeg ville fått tak i riktig lakk til bilen. Da er det bare å ta av lokket, lakke på et par strøk, så ville jeg pusset ned med 1000 papir og deretter klarlakk. Men mange måter å gjøre det på så det blir greit uansett Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Greit er ganske relativt. Det er nesten umulig å få det helt likt, selv om du har riktig lakk og UTSTYR. Spraying blir i 10 av 9 tilfeller heller ikke særlig pent. Det enkleste er å få tak i et bensinlokk på en hugger, og bare bytte. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå