Arodem Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Det var uungåelig.Selvfølgelig har moddere begynt å gjenskape nye Doom i gamle Doom Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Hadde vert mye mer interessant med gamle doom i nye doom. 2 Lenke til kommentar
Mithridates VI Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Tja, jeg vet ikke om noen av delene høres særlig interessant ut. Men det er mange gode moder til Doom\Doom 2 som det er fortsatt er gøy å spille. Jeg skulle ønske at det nye Doom hadde en mer inspirert og kreativ grafikkstil på monstrene og verdenen rundt, slik som det gamle Doom hadde. Ikke at det hadde trengt å være fantastisk nyskapende, men de kunne iallfall ha prøv å få det til å se kult ut. Endret 26. mai 2016 av Mithridates VI Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 27. mai 2016 Del Skrevet 27. mai 2016 Av artikkelen høres det ut som om de satser på et straffesystem for grisekjøring i stedet for en skadesimulering. Greit nok men jeg foretrekker Forza modellen. Lenke til kommentar
krug Skrevet 29. mai 2016 Del Skrevet 29. mai 2016 Av artikkelen høres det ut som om de satser på et straffesystem for grisekjøring i stedet for en skadesimulering. Greit nok men jeg foretrekker Forza modellen. Tror ikke de kjører biler i Doom, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå