Gå til innhold

Android gmail app prøver å logge på outlook men feiler tross riktig passord

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Min samsung galaxy S5 med android 5.0 forsøker stadig å logge på gmail appen på mobilen ca. hvert 5. minutt fra og med klokken 06:00 eller noe i dag og jeg får da en jævlig irriterende feilmelding "kan ikke logge på" selv om jeg er innlogget i outlook på mobilen, og jeg har flere ganger gått igjennom prosessen med å skrive inn passordet og logge på men da kommer det bare "innlogging feilet" eller hva det står, mens i appen er jeg fremdeles innlogget! :( Jeg bruker ikke den "native" e-post appen som kommer med telefonen og jeg gikk igjennom en masse styr og feilsøking for å få skrudd den av for noen måneder siden og bare bruke gmail appen. Så den står ikke "på".

Når jeg får feilmeldingen står det i bakgrunnen noen mailserverinnstillinger som SMTP og sånn som skal fylles ut, men alt er ferdigutfylt.

Hjelp... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+4791523

Hei, -X7ENIANL!

Dette har jeg også opplevd på min Android-enhet. G-mail-applikasjonen er tross alt for G-mail, men Google har lagt til støtte for å legge til kontoer fra blant annet Outlook, og applikasjonen er derfor ikke feilfri. Hvis du får meldingene dine nedlastet med G-mail-applikasjonen er det bare å ignorere feilmeldingene.

Med vennligst hilsen;

Error 403

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...