Gå til innhold

Står fast på Pirnce of Persia

marle

Anbefalte innlegg

Jeg står fast i spillet på 33%. Det er i det rommet der man skal hente et nytt sverd. Det jeg sliter med er å få åpna alle tre dørene for å komme inn til et rom hvor jeg kan dra i en spak.

Jeg får fint åpna de første to dørene hvor den midterste åpnes ved å sette en statue på en knapp på veggen mens den første døra åpnes ved at man løper opp veggen og trykker på knappen og 'forter' seg ned og løper inn døra.. Men den siste døra kommer jeg ikke inn :shrug:

Er helt sikker på at det er noe banalt jeg gjør feil.. *grin* men jeg kommer ente forbi. Kan noen hjelpe meg med hva jeg skal gjøre?!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er ikke så lett og forklare denne da men jeg skal prøve:

-stå på venstre siden av den døre som åpner seg et kort øyeblikk, som du sa selv" trykker på knappen og 'forter' seg ned og løper inn døra"-nederst i det hjørne til venstre for den døra(ikke gå inn) så er det en liten hylle på veggen,

klatr opp der og hopp til stengene som stikker ut ,

så svinger du til neste stang ,

så svinger du til en søyle, så til en søyle til så til en stang så er det og svinge seg til bryteren som er en "henge bryter da åpner en luke seg halveis opp

-så går du på motsatt side av rommet og gjør det samme der og. da åpner luka seg helt opp

-så dytter du steinen inn i luka

, resten skjønner du

Lenke til kommentar

Hei, takker for svar.. Men jeg står fortsatt ilke fast. Jeg ser det er hyller nede i hjørnet. Men disse er det vann under så jeg ikke kan løpe opp veggen for å nå. Samt hvis jeg løper bortover på veggen så blir det for lavt. Ikke har jeg funnet noen fine måter å hoppe meg dit på heller.. Er det de hyllene nede ved vannet du mener egentlig? Eller er det en hylle jeg ikke ser.. Trenger forøvrig døra være oppe for at jeg skal se noen hylle?

Lenke til kommentar

halla!

det var "walkthru" for litt seinere det jeg fortalte deg.

Stemmer det du kommer ikke opp på de hyllene før vannet er borte og for å få bort vannet så er du nødt til å gjøre følgende:

Nr1- skyv den ene statuen intill knappen så dør nr1 blir åpen

da steller dama seg atomatsik på den knappen som er i vannet midt i rommet, da åpner dør 2 seg.

NR2- løp opp på veggen ved siden av der du skyvde statuen på knappen, så vil dør

nr3 åpne seg , da er du nødt til å "kjappe" deg inn alle 3 dørene før de stenger igjen, og så dra på håndaket der inne, da vil vannet forsvinne

lykke til ;)

Lenke til kommentar

Hm.. Dette var litt sært egentlig.. Når man sto på den midt i vannet skjedde det overhodet ingenting.. Døra åpna seg ikke.. Så det jeg gjorde var å hoppe et steg tilbake i savinga og komme til samme sted på nytt igjen.. Og vips så var knappen i gang..

Så hele denne frustrasjonen var pga en eller annen teit bøg..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...