Kurt Lekanger Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 En ny aktør vinner i to av tre kategorier denne måneden.GUIDE: Her er månedens billigste mobilabonnementer Lenke til kommentar
Definly Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Ice net bruker telia dekning ikke Telenors dekning? Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) Ice net bruker telia dekning ikke Telenors dekning? Det stemmer! I setningen jeg tror du refererer til så er det snakk om at Hello har Telenor-dekning, ikke Ice. Jeg fikset uansett setningen nå for å unngå forvirring - Niklas Endret 26. mai 2016 av Niklasp 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Niklas: Jeg tror det kan lønne seg å lese gjennom artiklene før du publiserer dem. Ser det går litt fort i svingene endel ganger Lenke til kommentar
johar76 Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Er det ikke Telenor og Ice,som hele tiden reklamerer at de har best dekning.Om ikke det stemmer driver de med falsk reklame.I så fall håper jeg at forbrukerombudet og/eller konkurransetilsynet tar hand om saken. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Firmaene har ganske lik prising på de tingene som står med stor skrift på plakatene. Men det er et par ting som ikke står der, som burde tas med i prissammenligninger som dette. - Hva skjer (prismessig) når man overskrider kvota? Det er tross alt snakk om en forhåndsbetalt kvote, så da eksisterer det en "normalpris" utenfor kvota, eller en struping. - Hvor store prisforskjeller er det på samtaler til femsifrede telefonnummer? Hvis jeg husker rett var det noen som advarte mot dette, og en enkelt supportsamtale kan være nok til å utgjøre en mye større forskjell enn hele månedskostnaden på papiret. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 (endret) I kategorien "høy databruk" anbefaler dere et lite abonnement med 10 GB? Det er jo ikke høyt i det hele tatt. Telenor FRIHET 60GB til 799,- eller Hello 20GB til 400,- burde vært med. Ikke fordi de er billige, men fordi de er billigst (og enerådende) i sin klasse. Test gjerne Banzai 100GB med app for IP-telefoni neste gang, og sammenlikn med Telenor FRIHET 60GB prismessig og om det er lett nok i bruk. Endret 26. mai 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Pointless med 50mbit på noe så lite som 5gb datacap. Bedre med Telenor dekning da, 10mbit holder i massevis til mobilbruk Lenke til kommentar
Dimind Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Firmaene har ganske lik prising på de tingene som står med stor skrift på plakatene. Men det er et par ting som ikke står der, som burde tas med i prissammenligninger som dette. - Hva skjer (prismessig) når man overskrider kvota? Det er tross alt snakk om en forhåndsbetalt kvote, så da eksisterer det en "normalpris" utenfor kvota, eller en struping. - Hvor store prisforskjeller er det på samtaler til femsifrede telefonnummer? Hvis jeg husker rett var det noen som advarte mot dette, og en enkelt supportsamtale kan være nok til å utgjøre en mye større forskjell enn hele månedskostnaden på papiret. Derfor bruker jeg Chess. De eneste som ikke skal ha blodpris på alt over kvota. Her går kun hastigheten ned, INGEN ekstra kostnader. Så kan du kjøpe mer hvis du vil. Alle de andre skal jo ha fantasipriser pr MB, opptil 300-500 som er vanligvis maks. Syns TEK burde hatt dette som egen sak. 2 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Derfor bruker jeg Chess. De eneste som ikke skal ha blodpris på alt over kvota. Her går kun hastigheten ned, INGEN ekstra kostnader. Så kan du kjøpe mer hvis du vil. Alle de andre skal jo ha fantasipriser pr MB, opptil 300-500 som er vanligvis maks. Syns TEK burde hatt dette som egen sak. ICE gjør det samme. Struper hastigheten når du går over, men ingen ekstra kostander. Så kan du kjøpe datapakker. 100 kr for 1 GB og 200 kr for 3 GB. 2 Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Synes Mycall virker som et flott selskap + at de inkluderer 500 ringeminutter til hele EU + 9 land visstnok. Tradeoff-en er jo at for 249kr/mnd får man 3GB istedetfor 5GB, men det synes jeg er en grei tradeoff. Vurderer å bytte fra Chess. Lenke til kommentar
8BSPH5XU Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Nå er vel ikke 10 GB akkurat mye data. Selv har jeg 60 fra Telenor, i tillegg til ubegrenset bildelagring i Min Sky. Jeg er kjempefornøyd :-) Lenke til kommentar
spots Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Firmaene har ganske lik prising på de tingene som står med stor skrift på plakatene. Men det er et par ting som ikke står der, som burde tas med i prissammenligninger som dette. - Hva skjer (prismessig) når man overskrider kvota? Det er tross alt snakk om en forhåndsbetalt kvote, så da eksisterer det en "normalpris" utenfor kvota, eller en struping. - Hvor store prisforskjeller er det på samtaler til femsifrede telefonnummer? Hvis jeg husker rett var det noen som advarte mot dette, og en enkelt supportsamtale kan være nok til å utgjøre en mye større forskjell enn hele månedskostnaden på papiret. Derfor bruker jeg Chess. De eneste som ikke skal ha blodpris på alt over kvota. Her går kun hastigheten ned, INGEN ekstra kostnader. Så kan du kjøpe mer hvis du vil.Alle de andre skal jo ha fantasipriser pr MB, opptil 300-500 som er vanligvis maks. Syns TEK burde hatt dette som egen sak. Chess er trash da. Tenk om det hadde brukt reklamepengene på noe fornuftig. Prøver så hardt å skape er bånd mellom venner og mobilabo. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Niklas: Jeg tror det kan lønne seg å lese gjennom artiklene før du publiserer dem. Ser det går litt fort i svingene endel ganger Hehe, hvorfor kaste bort tid på det når alle forumbrukerne er ute med flisespikkerne sine hver gang? 1 Lenke til kommentar
Pixxxel Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg bruker Hello og er veldig fornøyd, man får også 10% rabatt for hver kunde man "rekrutterer" også, inntil de eventuelt slutter med Hello da. Er jo ganske kjapt å verve noen familievenner, for de fleste Lenke til kommentar
Morten_89 Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Tek.no leverer vanligvis førsteklasses artikler med masse dybde i artiklene og nytte for for oss forbrukere. Dette var ikke en slik artikkel. Clickbait. 1-2 kroner billigere, er samme pris. Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Tek.no leverer vanligvis førsteklasses artikler med masse dybde i artiklene og nytte for for oss forbrukere. Dette var ikke en slik artikkel. Clickbait. 1-2 kroner billigere, er samme pris. De nevner jo begge to, nettopp fordi det er bare 1 kr forskjell. De finner fortsatt ut for deg at disse to er de billigste. Lenke til kommentar
G Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg bruker Hello og er veldig fornøyd, man får også 10% rabatt for hver kunde man "rekrutterer" også, inntil de eventuelt slutter med Hello da. Er jo ganske kjapt å verve noen familievenner, for de fleste Høres ut som et pyramidespill 1 Lenke til kommentar
madammim Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Jeg byttet nettopp (aktiverte SIM i dag) fra Hello 1GB til Ice 1GB. Ikke for å spare 1 krone, men for å unngå Telenor. Jeg vil spare masse på å holde meg unna Telenor. Ingen flere påtvungne 5-sifrede nummer... Pluss at jeg blir strupet hvis jeg overstiger 1GB. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg