Trond Olav Løkken Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 blå dis.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Et landskap som drar oss innover mot det belyste boligfeltet . Flott virkning av fjellene bakover i bildet samt trærne i forgrunnen . En disig aftenstemning - kunne vært brukt som cd-cover på en av ECM's utgivelser . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Her får jeg nesten litt tanker om industriforurensing som jeg jo har sett noen ganger rundt om der det burde vært pur natur. Men denne "forurensinga" står nok naturen selv for i form av morgendis. Slett ikke sikker, men tenker at kanskje kunne åsen til venstre vært kutta litt i topp så diagonallinja hadde gått ut på øvre ramme. Jeg synes spenningen øker bittelitt da. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Flott bilde av den blå disen. Som Alec også nevner, dette kunne vært omslaget på et ECM album. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 26. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2016 Takk for kommentarer! Ser du har rett, Roar, når jeg scroller og beskjærer i overkant. Bra du gjør oppmerksom på slike detaljer! Enig med dere, at til og med plateomslagene til ECM bærer i seg musikk, i form av bilder med stor ro i uttrykket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg