alfax96 Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) Eksamen snart! Noen tanker, ideer og tips om hva som kan komme, eller burde sitte før eksamen? Endret 25. mai 2016 av alfax96 Lenke til kommentar
halla123 Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Eksamen snart! Noen tanker, ideer og tips om hva som kan komme, eller burde sitte før eksamen? Noe miljørelatert er jo svært relevant i disse dager. Evt. pengepolitikk. Jeg er mest spent på hva som kan komme på del 1! Leser man gjennom tidligere eksamensoppgaver er det mange oppgaver som går igjen og det kan derfor være lurt å forberede seg ekstra på disse, på den andre siden kan man plutselig ende opp med å få noe helt nytt.. Hvordan forbereder du deg? Lenke til kommentar
Arta Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Vår lærer sa at eksamen lages i nov/des tiden. Så da tror jeg at arbeidsledighet, velferdsstaten, eldrebølgen, oljekrisa, finanspolitikk/pengepolitikk kan være noen av temaene Lenke til kommentar
RogeRRRRRR Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Eksamen snart! Noen tanker, ideer og tips om hva som kan komme, eller burde sitte før eksamen? Noe miljørelatert er jo svært relevant i disse dager. Evt. pengepolitikk. Jeg er mest spent på hva som kan komme på del 1! Leser man gjennom tidligere eksamensoppgaver er det mange oppgaver som går igjen og det kan derfor være lurt å forberede seg ekstra på disse, på den andre siden kan man plutselig ende opp med å få noe helt nytt.. Hva handler disse oppgavene som går igjen om? Lenke til kommentar
halla123 Skrevet 26. mai 2016 Del Skrevet 26. mai 2016 Eksamen snart! Noen tanker, ideer og tips om hva som kan komme, eller burde sitte før eksamen? Noe miljørelatert er jo svært relevant i disse dager. Evt. pengepolitikk. Jeg er mest spent på hva som kan komme på del 1! Leser man gjennom tidligere eksamensoppgaver er det mange oppgaver som går igjen og det kan derfor være lurt å forberede seg ekstra på disse, på den andre siden kan man plutselig ende opp med å få noe helt nytt.. Hva handler disse oppgavene som går igjen om? Sammenligne markedsformer, avgifter, hvordan pengepolitikk påvirker prisvekst, sysselsetting og utenriksøkonomi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå