Gå til innhold

Mitt skjermkort for dårlig for halo

crapgame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han fikk jo mange svar - men veeeeldig få som bekreftet/avkreftet at 32MB var for dårlig... Kommentarer som "Funker helt fett på min 9800PRO" hjelper ham jo svært lite.

Tror nok ikke cluet her er om han kjører den ene eller andre driveren. Det er jo klart at spillet ikke fungerer optimalt med 32MB minne, men det BURDE jo virke med lave settings...

Lenke til kommentar

Funker fett som ****** på Mx440 kortet mitt, men med en gang jeg dytter i fx5600ultra kortet (jeg trenger ikke å få vite av 189712873618239 radeon fans at det suger, det vet jeg, så plz STFU!) så hakker det som ****** pga dx9 tingen kicker inn, bedre utseende i halo, men snakk om ræva ytelse :/

Lenke til kommentar
for å rette meg sjøl litt.. "funker fett som ******" = Det funker uten nevneverdig hakking på laveste av det laveste ;P (det er bedre en fx5600ultra kortet)

Det er jo ikke så rart, siden MX'en pisser på DX9 featurene og ikke blir bogga ned av dem, mens FX5600'en gjør sitt beste å vise dem, men til liten nytte...

Lenke til kommentar
for å rette meg sjøl litt.. "funker fett som ******" = Det funker uten nevneverdig hakking på laveste av det laveste ;P (det er bedre en fx5600ultra kortet)

Det er jo ikke så rart, siden MX'en pisser på DX9 featurene og ikke blir bogga ned av dem, mens FX5600'en gjør sitt beste å vise dem, men til liten nytte...

*mere offtopic*

Sett fx5600 mot mx440 i The fall of Max Payne. Da tenker jeg nok du ser forskjell. Sånn skulle fx5600 oppført seg i alle spill :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...