Gå til innhold

Mitt skjermkort for dårlig for halo

crapgame

Anbefalte innlegg

jeg kjøpte meg halo og bak på stod det at du må ha 32mb skjermkort eller bedre jeg har et 32mb ddr nvidia geforce2 gts så jeg trodde det skulle fungere, men nei da når jeg hadde installert det fikk jeg beskjed at det ikke fungerte med det skjermkortet mitt. er det noen som har hatt samme problemet eller har noen noe å si om saken.

jeg som hadde gledet meg så mye.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er mange som hadde problemer med å kjøre spillet på TI4600 ;)

Har selv problemer med Radeon 9600 PRO. Går ikke 100% glatt.

Har 9800 Pro....går ikke helt glatt heller :p: :lol: Når jeg klokker kortet mot 418/351. så går det bedre.

Det er ikke grafikkortet som er for dårlig. det er bare det at Halo PC har dårlig kode. Når de migrerte spillet fra Xbox til PC, så har dem ikke forandra mye. Dem har til og med ikke giddi å bytte textures på folk og bakgrunn. Spillet generelt ser ut som xbox spill. Så uansett hva slags gfx kort du har, så blir ikke spillet annerledes. (evt bedre om du har bra kort) Det er koden som må forandres på....(egentlig hele fa*ns kildekode :p: ) Gleder meg til Halo 2 (PC) om det blir noe slikt....

PS: jeg er generelt fornøyd med spillet da. Hvis dere har fått inntrykk at jeg ikke liker spillet , så tar dere feil. Spillet er rått, men det KAN bli bedre :D

Lenke til kommentar
jeg kjøpte meg halo og bak på stod det at du må ha 32mb skjermkort eller bedre jeg har et 32mb ddr nvidia geforce2 gts så jeg trodde det skulle fungere, men nei da når jeg hadde installert det fikk jeg beskjed at det ikke fungerte med det skjermkortet mitt.

Da burde du kunne kreve å få det byttet spillet. Det står at det skal fungere på et 32MB skjermkort, og da skal det gjøre det også. Det er kjedelig å betale penger for en vare man ikke får brukt.

Lenke til kommentar

Jeg har en 1000 mhz athlon med 384 mb sdram. Halo funker helt glatt når jeg bruker 9800 pro kortet mitt (som egentlig er til en nyere maskin), jeg kan kjøre alt på full guffe uten lagging. Kjørte før med 512 sdram og 4800SE og da startet det, men det var ikke spillbart.

Tror nok microsoft har dreti seg litt ut når de koda dette spillet til daten, man må jo ha det beste grafikk kortet for å kunne kjøre det, jo.

Lenke til kommentar
Det er mange som hadde problemer med å kjøre spillet på TI4600 ;)

Har selv problemer med Radeon 9600 PRO. Går ikke 100% glatt.

Har 9800 Pro....går ikke helt glatt heller :p: :lol: Når jeg klokker kortet mot 418/351. så går det bedre.

Det er ikke grafikkortet som er for dårlig. det er bare det at Halo PC har dårlig kode. Når de migrerte spillet fra Xbox til PC, så har dem ikke forandra mye. Dem har til og med ikke giddi å bytte textures på folk og bakgrunn. Spillet generelt ser ut som xbox spill. Så uansett hva slags gfx kort du har, så blir ikke spillet annerledes. (evt bedre om du har bra kort) Det er koden som må forandres på....(egentlig hele fa*ns kildekode :p: ) Gleder meg til Halo 2 (PC) om det blir noe slikt....

PS: jeg er generelt fornøyd med spillet da. Hvis dere har fått inntrykk at jeg ikke liker spillet , så tar dere feil. Spillet er rått, men det KAN bli bedre :D

Mange som ikke fatter det enda.

Bruk OMEGA DE FÅR HALO TIL Å GÅ GLATT.

Lenke til kommentar

HALO har en utrolig dårlig grafikkmotor, den er ikke "finpusset" i mine øyne. Jeg har et 9800pro og klarer ikke kjøre det glatt heller. Er selv GFX motoren som er så "uggen" at de fleste skjermkort ikke klarer å forholde seg 100% til det motoren sier. Motoren sender ut signaler som kan tolkes på 2 forskjellige måter slik at GFX m¨gjøre opprasjonen 2 ganger for å få ting riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...