Blixus Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 Heisann! (Fant ikke et bedre underforum, beklager om dette er helt feil, bare til å flytte det) Det har seg slikt at jeg har en idé til en fiks på et allerede produkt. Jeg har vært i kontakt med noen som kan være interesserte, men de trenger skisser og produktbeskrivelse. Jeg er temmelig tåpelig til å tegne, så å lage skisser blir et problem. Lurer rett og slett på om noen har et par programmer eller noen tips til hvordan jeg kan lage brukbare skisser? Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 25. mai 2016 Del Skrevet 25. mai 2016 (endret) Hvis det er 3d-tegninger du ønsker så vil jeg foreslå at du tester Designspark Mechanicals. Ikke fordi det er bra, bare fordi det er gratis også for kommersiell bruk (tror jeg). Hvis du trenger 2d skisser må du nok se etter andre alternativ. Det er mange programmer som kan brukes til å tegne 2d skisser fra bunnen av. Hvis du ikke er så god til å tegne trenger du kanskje et program der du kan lage 2d skisse ut av 3d tegning. Det er mange gode programmer for dette, men de koster ofte veldig mye. Det er lettere å komme med tips hvis en vet litt mer om hva som skal tegnes. Men jeg forstår selvfølgelig om du ikke vil avsløre dette. Kanskje du kan fortelle om det er satt sammen av ulike deler, og om hvor kompliserte deler det er. Endret 25. mai 2016 av Kongeskipet 1 Lenke til kommentar
Blixus Skrevet 25. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2016 Hvis det er 3d-tegninger du ønsker så vil jeg foreslå at du tester Designspark Mechanicals. Ikke fordi det er bra, bare fordi det er gratis også for kommersiell bruk (tror jeg). Hvis du trenger 2d skisser må du nok se etter andre alternativ. Det er mange programmer som kan brukes til å tegne 2d skisser fra bunnen av. Hvis du ikke er så god til å tegne trenger du kanskje et program der du kan lage 2d skisse ut av 3d tegning. Det er mange gode programmer for dette, men de koster ofte veldig mye. Det er lettere å komme med tips hvis en vet litt mer om hva som skal tegnes. Men jeg forstår selvfølgelig om du ikke vil avsløre dette. Kanskje du kan fortelle om det er satt sammen av ulike deler, og om hvor kompliserte deler det er. Takker for innslag! Holder på å laste ned programmet nå! Trenger ikke 2D programmer helt enda, 3D for holde ettersom det er i begynner stadiet, og de interesserte bare trenger en formativ og enkel forklaring på hva og hvordan det kommer til å se ut Det er en veldig og lite komplisert fiks, skjønner egentlig ikke hvorfor det er gjort enda Kan si så mye at det er en idé for en type skje.. Det avslører vel ikke så mye Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 16. august 2016 Del Skrevet 16. august 2016 (endret) Dersom det holder med en teknisk snittegning så er jo det veldig lett å tegne for hånd. Da slipper du å lære deg et program bare for èn idé. Eneste du trenger er en linjal og en passer. Mobil m. Kamera til å digitalisere har du vel Poenget mitt var at du ikke trenger å kunne tegne for å utforme en teknisk snittegning. Endret 16. august 2016 av Invader Zim Lenke til kommentar
Blixus Skrevet 17. august 2016 Forfatter Del Skrevet 17. august 2016 Dersom det holder med en teknisk snittegning så er jo det veldig lett å tegne for hånd. Da slipper du å lære deg et program bare for èn idé. Eneste du trenger er en linjal og en passer. Mobil m. Kamera til å digitalisere har du vel Poenget mitt var at du ikke trenger å kunne tegne for å utforme en teknisk snittegning. Stemmer! Jeg tegnte for hånd denne gangen, ikke noe syk komplisert tegning. Sende den inn og ideen ble godkjent! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå